42192
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Ik wil hier nog eens de aandacht op vestigen omdat er nog dagelijks mensen updaten naar Android 10 en daardoor Triiing niet meer kunnen gebruiken!
Laatste update Triiing: 14 mei 2019.
Dus zolang er geen update komt van Triiing en je wil Triiing blijven gebruiken niet updaten naar Android 10. Dus je automatische updates van je Android telefoon afzetten wanneer je de Android 10 update verwacht. Meer kan je momenteel niet doen.
Wil je toch de nieuwe mogelijkheden van Android 10 dan zal je er momenteel mee moeten leven dat Triiing niet meer werkt.
Een gewaarschuwd man is er twee waard of in dit geval beter voorkomen dan genezen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@louishufk ik kan iedereen onbeperkt bellen met WIGO, snap nog altijd je punt niet.
@Ex-Netweter internationaal gratis (2000 minuten heb ik net gelezen) kunnen bellen is inderdaad handig.
Ik zal ook een kaarsje branden (zoals @sb sinds September 2019 doet) voor een oplossing voor jullie.
Allez, dan is het met de homepage van Triiing even erg gesteld als met Triiing op Android 10!
@Ex-Netweter schreef:Een bump?
Nog nooit van gehoord? Dat is in een bestaand topic, dat reeds een tijdje niet meer bovenaan staat,waarin je een antwoord post zonder verdere bedoeling dan dat dit opnieuw bovenaan in de lijst staat als zijnde "nieuw".
Je zal onbeperkt kunnen bellen met jouw Wigo.
Welke Wigo heb jij en hoeveel kost die?
Dat zal wel meer zijn dan 72 euro/maand. Niet?
@Ex-Netweter schreef:Je zal onbeperkt kunnen bellen met jouw Wigo.
Welke Wigo heb jij en hoeveel kost die?
Dat zal wel meer zijn dan 72 euro/maand. Niet?
De 25GB versie, stevige €126 dus. Ik dacht dat alle WIGO's (met mobiele nummers) onbeperkt bellen hadden, vandaar.
Ik realiseer me net dat WIGO Home (Whoppa) geen belminuten heeft... (WIGO had dus automatisch mobiele nummers in mijn hoofd dus).
We hebben @sb zijn topic een tijdje geleden trouwens ook als 'interessant onderwerp' geplaatst op het 'Telenet apps' bord. Hier kunnen jullie de interessante topics terugvinden op de borden:
En helaas, voorlopig nog geen nieuwe update omtrent Triiing op Android 10.
Jawel ik gebruik en mis TRING. Wij wonen op de grensstreek en ik bel regelmatig met TRING naar NL. Met Wigo bel je inderdaad onbeperkt maar gesprekken naar bv. Nederland kosten geld terwijl dit met TRING gratis kan. Het is een schande dat #TELENET zijn klanten in het ongewisse laat. Als je u aanmeld met een nieuw nummer bij TRING krijg je er zelfs nog een email bovenop... "welkom bij TRING, geniet van onbeperkt bellen". Als je Wigo neemt word er vermeld dat er TRING is enz... alleen werkt het niet. #TELENET laat op zen minst na vele maanden jullie klanten eens een duidelijk antwoord of een gepaste oplossing !!
Ik gebruikte ook nog de app om naar een vast nummer in het buitenland te bellen en dat ging echt vlot tot kort. Nu werkt het niet meer en ben ik de klos...maar ben blijkbaar niet de enige🤔
Ik was wat aan het rondkijken om eventueel van abonnement te veranderen, en op de pagina's van WIGO & WIGO Home zie ik nérgens een verwijzing naar Triiing... zoals eerder al vermeld is ook de info-pagina van Triiing verdwenen.
Oei! Dat ziet er niet goed uit!
Zou Telenet Triiing laten vallen?
Edit: Hier heb ik Triiing nog terug gevonden....
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wat-is-triiing-en-hoeveel-kost-het
Ik verwacht ook wel dat er binnenkort een aankondiging zal volgen dat Triiing gedumpt wordt, omdat (bijna) iedereen een alternatief gebruikt zoals bellen met WhatsApp, Skype, Google Duo, Facetime, ...
De vraag is WAAROM triiing allang niet meer werkt op android 10. Geen enkele verwijzing op de telenet page daarover !!!!!! Zeker nu in het corona tijdperk ECHT nodig. Ik heb 2 vrienden in quarantine en moet steeds wachten tot na 16 uur om die te bellen. Zonder triiing wordt dat een DURE grap als je VOOR 16h wil contakt nemen...en die mensen hebben contakt nodig...geloof me.