24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo iedereen,
Sinds een 2-tal weken schakelt mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 10.1) uit bij het TV-kijken met Yelo Play. Het fenomeen doet zich enkel voor bij Yelo Play. Na een tijdje valt de tablet uit (scherm wordt zwart en de tablet start terug op alsof ik hem heb gereset) en moet ik terug mijn wachtwoord ingeven en Yelo Play terug opstarten. Ik heb yelo Play al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes. De overige apps werken normaal. Ik weet niet of dat relevant is: ik ben sinds begin augustus overgestapt van Whoppa naar Wigo 3G + Play en + Play more (smartphone en GSM van Proximus naar Telenet, de smartphone Samsung S8 kocht ik trouwens bij Telenet.
Iemand een idee wat hier kan schelen? Ik lees dat er nog mensen zijn die problemen hebben met Yelo Play.
Groetjes,
Hier ook hetzelfde probleem met Samsung Galaxy Tab 10.1.
@Sandor ook ik heb Android7.0 Bij mij gebeurt dit eveneens bij het tv kijken alsook bij het bekijken van opgenomen programma's. De eerste keren herstarte mijn tablet na +/- 5 minuten. Dan heb ik tablet gereset naar de fabrieksinstellingen. Nu herstart ze praktisch na 1 minuut al.
Hallo, wij hebben net hetzelfde probleem en heb 2 dochtertjes die heel verdrietig zijn dat ze geen yelo op het tablet meer kunnen kijken!!!!!!! Wanneer is dit opgelost?
Graag hééééél snel!
Dank u
Ook bij ons die probleem met galaxy a6 tablet.
upgrade 17/10/2017 niet gewerkt, blijft nog steeds uitschakelen
@onenine7 schreef:
upgrade 17/10/2017 niet gewerkt, blijft nog steeds uitschakelen
De update die gisteren werd gelanceerd voor Yelo Play op Android biedt voor het heropstarten van de app nog geen oplossing. Hieraan wordt er nog steeds gewerkt.
Ik heb hetzelfde voor. Bij alles wat ik doen op tablet samsung Galaxy tab a 2016. Android 7.0 . Voor de update schakelde die uit na x minuten, na de update herstart die na x minuten. Tijd varieert. Alsook kan ik mij niet registreren op de commmunity. Ben nochtans reeds ingelogd. Ik MOET dus een nieuwe gebruikersnaam maken, vervolgens zegt ie dat email adres al in gebruik is. Tuurlijk, ik ben er mee ingelogd !!!
Zelfde probleem aangaande het uitschakelen van Yelo Play op mijn tablet Samsung Galaxy 10.1 Anderzijds geen probleem op TV noch op tablet .
Telefoneerde reeds naar Telenet & ging eveneens reeds naar Telenet winkel, alwaar ze geen weet hadden van het probleem en me dus niet konden helpen ! Hoop op vlugge oplossing , waarvoor dank ! Groetjes
Hier ook identiek zelfde probleem met mijn tablet Samsung Galaxy 10.1
@Sandor schreef:Maak je ook gebruik van Android 7.0, @Ex-Netweter ? Wanneer lijk je dit net voor te hebben?
@Sandor schreef:Maak je ook gebruik van Android 7.0, @Ex-Netweter ? Wanneer lijk je dit net voor te hebben?
Zelfde als alle andere opmerkingen ! dit op mijn tablet Samsung Galaxy 10.1
Hallo ,
Heb hier identiek de zelfde ervaring met mijn Tablet Samsung Galaxy 10.1
Dus yelo play schakelt na een 5 tal seconden volledig uit en moet de tablet dan ook terug volledig heropstarten ( met code)
Yelo play werkt dan wel perfect op mijn laptop !
Hoop op snelle oplossing , waarvoor dank
Vriendelijke groeten
Onenine7 heeft dat geprobeerd, zie antwoord wat naar boven, maar dat bleek niet te helpen.