24802
netweters
|
152796
antwoorden
|
20740
vragen
|
Allen,
Op https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/online-of-... staat er een telefoonnummer die niet werkt. Geen idee hoe ik nu eenvoudig mijn bestelling moet annuleren.
Inhoud gewijzigd door DeMMi (mod) | Reden: Telefoonnummer onbereikbaar van annulatie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bel simpel binnen op de 015 66 66 66. Dan vraag je daar naar de juiste dienst om je verder te helpen.
@Moderator kan dit eens intern bekeken worden want volgens mij is dit nummer inderdaad niet correct.
Dankjewel voor de melding!
Dat ziet er inderdaad niet correct uit. Ik heb een ticket aangemaakt zodat dit aangepast kan worden naar het correcte nummer. 😊
Neem intussen gerust even contact op met onze klantendienst zodat de bestelling voor jou geannuleerd kan worden! Je kan ons steeds bereiken via onze socialmediakanalen of via het algemeen nummer 015 66 66 66. Daar staan we voor je klaar. 😉
We zijn ondertussen 2 dagen verder en het nummer is nog steeds niet aangepast. Willen jullie wel dit nummer meedelen ?
Het juiste nummer is 0800 66 350 maar zoals de anderen zeggen, via de klantendienst kan je er ook perfect terecht komen.
Daarnaast staan er ook 2 alternatieve methodes bij…
Veel succes!