24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
mijn telemeter rekent al een paar dagen geen verbruik aan.
nog iemand met het zelfde...
Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: telemeter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier net hetzelfde dus zal het wel aan Telenet liggen.
Ik denk dat Telenet volop bezig is met de achterliggende systemen aan te passen voor de wijzigingen die gepland zijn tegen 23/08 (aanpassingen om in lijn te zijn met de BIPT regels i.v.m. "onbeperkt"):
Dat kan wat ongemakken geven om sommige pagina's die ze aan het updaten zijn?
@patrick37 , @flip1953 en de anderen,
Aan wat het ligt, geen idee, maar wat ik wel vaststel is dat het in "Mijn Telenet" inderdaad er ook zo uitziet als bij jullie, maar in de app op mijn foon staat er voor de laatste dagen wel degelijk ook een verbruik ingevuld.
Ik moet er wel bijzeggen dat beide totalen die aangegeven zijn identiek zijn, het zal dus waarschijnlijk enkel de grafische weergave zijn die beïnvloed is.
@patrick37 schreef:
Het zal zo iets zijn dat er idd achterliggend wat veranderd
@t605128 & @patrick37 Merk hier inderdaad hetzelfde op. Bedankt om te flaggen. Ik heb het intern doorgegeven. We houden jullie op de hoogte.
@Bjarne @patrick37 @t605128 zag het dit weekend al dat er geen verbruik werd aangerekend, dacht al dat er iets gaande was en er een bug was in het systeem,
komt wel in orde 😉
Ik moet mijn vorige post corrigeren. Ook op de foon ontbreken de laatste dagen. Niet gezien omdat het beeld wat kleiner is en ik sowieso al op het einde van mijn periode zit... 😟
mijn telemeter pagina stopt de 12de, zegt 83 gigabyte , als ik op volumeblokken bijkopen klikt zegt het u heeft 101 gigabytes verbruikt
Sinds vrijdag 12/08 wordt het verbruik van mijn internetverbinding thuis niet meer geregistreerd - of zo lijkt het toch. Zowel in de Telenet-app als in Mijn Telenet staat voor de voorbije dagen geen verbruik geregistreerd. Op zich geen ramp maar ik heb een nieuwe outdoor-camera en ik zou graag opvolgen hoeveel data hij verbruikt.
Vooraleer ik de helpdesk raadpleeg, pols ik hier graag even: zijn er nog mensen met dit probleem?
@Elpenoor schreef:Vooraleer ik de helpdesk raadpleeg, pols ik hier graag even: zijn er nog mensen met dit probleem?
Had je een kleine moeite gedaan om eens te kijken naar de recente posts op Netweters, dan had je het antwoord ook al gehad: