24748
netweters
|
152285
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds begin april 2023 kan in geen verbruik meer zien / opvragen van mijn internet in de telenet app ( iphone ) . Krijg telkens de melding : Oeps er liep iets mis … Mobiele data verbruik is wel zichtbaar. Heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verandering.
Is dit een actueel / gekend probleem langs de kant van Telenet ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telemeter
Bij mij ook nog steeds hetzelfde probleem.
Afchaffen die telemeter.
Probleem minder.
Ik heb het nog steeds en op alle toestellen. Los het nu toch eindelijk eens op zonder ons aan het lijntje te houden.
Ze waren misschien de enigen, maar ik heb nu exact hetzelfde probleem. Geen verbruik te zien via de app en ook niet via mijn.telenet.be. 'Er liep iets mis'. Met Basic Internet moet ik echt wel weten wat dat verbruik is, want het is soms nipt.
Ik hoor van mijn moeder dat ze hetzelfde probleem heeft. Zijn we intussen al met 5. )-:
Telkens als de nulstelling gebeurt veranderd de situatie van wel of niet zien van het verbruik vast internet ! In juni 2023 werkte het niet … nu in juli 2023 werkt het weer wel.
Alhoewel de teller de eerste 3 dagen op nul bleef staan. Vanaf vandaag 04/07 wel verbruik te zien van de voorbije 3 dagen, , maar volgens mij geen correct verbruik. En voor vandaag 04/07 nog niets ? Niet correct.
Op de app heb ik nog steeds problemen. Op de pc lukt het wel.
Momenteel werkt alles perfect. Ben benieuwd of dat ook nog het geval zijn bij aanvang van de nieuwe maand augustus 2023, na de nulstelling.
Hier in de Telenet app (eerste tabblad "start") komt er bij verbruik "oeps! er ging iets mis". 'Probeer opnieuw' heeft geen invloed. Op het tweede tabblad bij 'verbruik' zie ik enkel ONE for 4 met het internet verbruik thuis. Ik kan niet zien hoeveel de gsm nr's verbruikt hebben (al hebben we 4 gsm's & een data kaartje). Op de website lukt het wel en zie ik wel alles.
Nieuwe klant, zelfde probleem.
Sinds gisteren 10/10/2023 na de update van de Telenet app ( versie 4.14.0 ) Opnieuw problemen met verbruik … oeps er liep iets mis.