42241
netweters
|
18646
gesprekken
|
20140
vragen
|
Nadat ik mijn PC van Windows 10 naar Windows 11 heb geüpdatet, merk ik op dat Telenet Safespot de volgende melding geeft wanneer ik deze open:
Daarbij heb ik Telenet Safespot van de PC verwijdert, het installatiebestand van Telenet gedownload, bij het installeren, helaas enkel de melding; Failed, daarbij terstond een afgebroken installatie, dit herhaaldelijk geprobeerd ook met administrator rechten, maar ook dat werkt niet.
Dan heb ik op het installatie bestand via eigenschappen de compatibiliteitsmodus op Windows 8 moeten instellen, dit werkte om Telenet Safespot te installeren en te koppelen aan de PC.
Helaas heb ik dezelfde foutmelding als daarvoor, ik heb Telenet gebeld, zij hebben het dossier over dit topic aangemaakt , later op de dag krijg i
Opgelost! Ga naar oplossing.
hier ook noppes.jammer.betaal ik nu 5euro voor niets?want zijn we wel beveiligd?
Heb een paar dagen geleden windows 11 gehad en gedownload. Nu merk ik op dat Safespot op het symbooltje een kruis geeft maar ik krijg wel updates van Safespot zelf binnen. Ook als ik kijk bij de beveiliging blijkt dat Safespot zijn werk doet.
mercikes
@gdv Heb contact gehad met telenet via whatsapp met bevestiging dat de beveiliging in orde is.
Je hebt de bevestiging gehad dus dat is goed.
Is hier al een oplossing voor dat we dezen kunnen installeren op windows 11?
Toch nog altijd geen nieuws over gehoord.jammer
Is dit ondertussen al opgelost ?
Ok dank je, afwachten dus.
@patrick37 momenteel staat dit nog steeds open en is men hier bij Telenet nog mee bezig. Zodra ik melding krijg dat dit is opgelost, laat ik het weten!
wanneer is mijn telenet safespot compatibel met windows 11
Hier ook hetzelfde probleem.
Nieuwe laptop met win 11.
telenet safespot niet te installeren.
Had hier wel graag zo snel mogelijk een oplossing voor.
een1/2 jaar geleden norton anti virus stopgezet omdat safespot bij men abonnement zit.
Zoals je kan lezen heb ik de vraag gesteld aan Suzy maar je leest ook dat Telenet er mee bezig is om het opgelost te krijgen.
Voor diegene die het al geïnstalleerd hebben 'werkt het wel ' want de beveiliging staat aan , ik zie dat ook op mijn Windows 11. Enkel als je een nieuwe installatie doet ondervind je problemen blijkbaar.
Ik heb niet veel geduld en zie het niet zitten om terug een duur abonnement op norton te nemen dus werk ik nu gewoon met Windows defender van Windows 11.