42459
netweters
|
18844
gesprekken
|
20340
vragen
|
Nadat ik mijn PC van Windows 10 naar Windows 11 heb geüpdatet, merk ik op dat Telenet Safespot de volgende melding geeft wanneer ik deze open:
Daarbij heb ik Telenet Safespot van de PC verwijdert, het installatiebestand van Telenet gedownload, bij het installeren, helaas enkel de melding; Failed, daarbij terstond een afgebroken installatie, dit herhaaldelijk geprobeerd ook met administrator rechten, maar ook dat werkt niet.
Dan heb ik op het installatie bestand via eigenschappen de compatibiliteitsmodus op Windows 8 moeten instellen, dit werkte om Telenet Safespot te installeren en te koppelen aan de PC.
Helaas heb ik dezelfde foutmelding als daarvoor, ik heb Telenet gebeld, zij hebben het dossier over dit topic aangemaakt , later op de dag krijg i
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb nog niks vernomen hier dus ik vermoed nog van niet. Ik heb die meldingen ook om de zoveel tijd.
@Jonckers schreef:
Dat probleem van u met die update melding zie ik hier ook wanneer ik bij "filters" het vinkje van "Severity" grijs laat. Wanneer ik het aanvink (blauw) dan krijg ik de info wanneer de laatste update succesvol is gedaan. Eigenlijk zou een korte handleiding over de Safespot welkom zijn, nu liggen we zomaar wat op de knopjes te duwen zonder dat we echt weten wat juist is en wat niet 😞
@Jonckers ondertussen heb ik vernomen wat de filters onder 'Severity' precies doen. Ze bieden de mogelijkheid om te filteren op de "event log". In jouw screenshot kan je zien dat je aan de hand van het "V" symbooltje gewoon filtert op groene event logs.
@Luc640113 schreef:
@patrick37 en @Suzy
Is er al extra nieuws betreffende de foutmelding "De geïnstalleerde productversie is nieuwer dan de versie die beschikbaar is op de updateserver. Fout -2014". Die krijg ik namelijk telkens als safespot gaat kijken of er updates zijn (+/- om het uur).
@patrick37 @Luc640113 Ik heb ondertussen vernomen dat deze melding geen impact heeft op de werking van Safespot Guard. De reden van de melding is dat er momenteel een aparte versie beschikbaar is voor Windows 11, die niet werkt voor oudere versies van Windows. De melding zal vanzelf verdwijnen zodra de volgende algemene compatibele versie van Safespot Guard beschikbaar wordt gemaakt voor het automatisch updaten (versie 7.2.2.101).
@patrick37 & @Luc640113 ondertussen hebben onze collega's laten weten dat dit issue verholpen is. De nieuwste versie is nu ook beschikbaar na de update. Krijgen jullie deze melding nog steeds te zien?
@Jonckers schreef:
Het programma werkt hier gedeeltelijk, maar Safespot antimalware en safespot firewall kan ik niet inschakelen. Windows blijft zijn eigen antivirus en firewall gebruiken. Heb net nog een paar screenshots naar Telenet gestuurd. Ben benieuwd naar hun "oplossing" 🙂
@Jonckers We kregen als feedback van de collega's dat dit te maken zou hebben dat de pairing niet meer actief staat tussen de Safespot-app en de Safespot Guard-app. Kan je beide apps even verwijderen en terug installeren? Lukt het dan wel? Anders mag je het hier zeker laten weten.
Hier update de Safespot niet meer hij gaf steeds een foutmelding. Dus ik dacht okee ergens een foutje we wissen effe safespot en doen een herinstallatie.
Nou niet dus nu krijg ik hem er hellemaal niet meer op gezet ? iemand een oplossing @Suzy jij weet misschien meer ?