Beantwoorden
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Vandaag viel me op dat het icoontje van Telenet tv Flow een extra balkje, met "wordt stopgezet" kreeg bovenaan op mijn Google tv (zie ook foto). Is hier iets over geweten hier ? Komt er een (werkende) vervanger? Ik kon niet dadelijk online iets vinden hierover.

Hopelijk is het inderdaad een vervangende app die er aan komt, die werkt, waarmee je niet elke dag opnieuw door de procedure moet van de QR code en linken met code, en een iets beter zenderaanbod ... De oude yelo dus eigenlijk 🤣 al zal dit was wel ijdele hoop zijn 🤣

tmp_753708c9-2253-4730-95da-8276798661a2.jpeg

31 reacties
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Kabel gecut hier... heerlijk. Veel minder reclame ook.

0 Likes
Peter464
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Ik ben telenet abonee ,en had het nieuws gekregen dat yelo app samen kwam in de yelo tv app. Dus dan heb je eigenlijk een makkelijker om mee te werken

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

@Peter464 je zal bedoelen, de yelo app in de telenet tv app zit en dus nu nog enkel 2 apps voor tv bestaan, flow app dat ook verdwijnt en de telenet tv app 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StevenH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Ik heb de Telenet TV app recent op mij mibox S geïnstalleerd en sinds vorige week de GOplay app 😉

0 Likes
manic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

vreemd , want ik kan echt niet op Telenet TV enkel op de flow app - en als ik de link volg (deze pagina) geeft telenet ook aan dat ik enkel de flow app kan gebruiken
dus ik kan, in tegenstelling tot sommigen hier, de Telenet TV app nog niet gebruiken
(ja login en paswoord is juist - want anders krijg ik effectief de melding dat de login of paswoord verkeerd is - probeerde dat ook 😄 )

telenet tv.jpg

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?


@Santa  schreef:

Hier op Netweters is dat al van vorig jaar bekend dat Yelo, Flow en Telenet TV één app worden.

Dus van 3 naar 1. Yelo (dat bij de oude digicorders en digiboxen hoorde) is al uitgefaseerd en nu zal men beginnen aan Flow.

Dan blijft er nog 1 app (en webportaal) over Telenet TV (en telenettv.be).

Telenet TV is in het leven geroepen samen met de nieuwe TV-box (ondertussen al) 4,5 jaar geleden.


Ondertussen is het zo ver, de stopzetting van de TV Flow-app en -website is officieel in gang gezet.
Alle informatie erover kan je hier vinden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

svenn15
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Kan ik nu gewoon de telenet app downloaden op mijn tv of is dit niet beschikbaar ?

Ik ga een samsung tv kopen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

@svenn15 

Normaal gezien zou dit vanaf nu dus beschikbaar moeten zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Door dat samsung met  tizen apps werkt zal het 9 op 10 niet werken

Voor lg tv ook het geval die werkt op WebOS

En met smart tv van andere merken ook op letten

Kijk voor een android tv of google tv zie dat er duidelijk bij staat er zijn veel modellen zijn gewone smart tv's

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?


@svenn15  schreef:

Kan ik nu gewoon de telenet app downloaden op mijn tv of is dit niet beschikbaar ?

Ik ga een samsung tv kopen.


Laat de keuze van een TV toestel toch niet afhangen van de eventuele Apps die er vandaag op werken. Geen garantie dat die morgen nog werken.

En geef zeker geen geld voor de "Smart" eigenschappen, binnen enkele jaren is die toch verouderd.

Koop je een Google Chromecast met Android TV, voor weinig geld maak je van iedere "domme" TV, een "Smart TV" ..

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Neen, de Telenet TV-app is niet beschikbaar voor Samsung Tizen terwijl de Telenet TV Flow-app dat wel was.

Dit heet achteruitgang. (de vrije keuze van Telenet/Liberty Global)

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

@flip1953 Je vergeet de apple tv, die veel langer ondersteund word dan android, en die in combinatie met een iphone of ipad veel beter is dan android

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Zo een app ondersteunen op een tv kost veel geld  en je hebt verschillende tv merken

Grote aanbieders doen dit omdat ze veel tv klanten hebben en het  draait enkel om de app

De goedkoopste oplossing is een chromecast tv

https://toestellen.telenet.be/chromecast-with-google-tv-nl-be-at-ch-tn-2124782.html

en werkt zeer goed

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

@luc55 toch zou ik een apple tv aanraden boven android, langere updates, meer functies zoals ondersteuning van matter en homekit, betere airplay, camerandersteuning.

Bij mij komt mijn voordeurcamera rechstreeks op mijn tv als er iemand aankomt of belt aan de deurbel.

Goedkoop blijkt soms duurkoop, 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv flow : wordt stopgezet ?

Apple tv is een goed toestel ik zeg het zelf en vrienden ook

Je hebt meestal als back up als de chromecast tv een probleem heeft  of anders om Apple tv een probleem voordoet .

Natuurlijk een vriendin heeft 4 chromecast tv  als je die vervangt door Apple tv  1 toestel kost 190 euro

dan weet het meteen

0 Likes