24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik probeer juist te bellen met Triiing, maar krijg de melding 'GEEN VERBINDING'. Als ik Kwaliteitscontrole doe, dan staat er 'Je moet verbonden zijn met wifiom te bellen met Triiing'.
Ik ben verbonden, maar het werkt dus niet meer. Nog andere mensen waar die dezelfde melding krijgen?
Pixel 3, Android Q, app versie 3.24.6.3
App verwijderen en installeren haalt niets uit.
Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het niet gemeld bij de klantendienst, maar heb net een testje gedaan en moet zeggen dat het niet goed was. Er was wel een verbinding maar de kwaliteit van het gesprek aan ontvangerkant was blijkbaar slecht.
Bij mij geeft hij een goede kwaliteit, kijk eens na dat je inderdaad toch niet perongeluk op 4G zit en indien je op wifi verbonden bent je hotspot hebt uitstaan. de hotspot functie kan namelijk problemen veroorzaken met bepaalde applicaties of toepassingen ( heb ik soms voor met mijn mobiele betaal terminal ) deze kan ervoor zorgen dat je gesprek i.p.v naar buiten naar je eigen gsm terug routeerd.
@sb schreef:
@Suzy Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?
@sb geen meldingen over gezien en ook geen algemeen ticket waarin dit probleem werd gemeld. Heb het net ook eens zelf getest en heb zonder problemen 2 oproepen met Triiing kunnen doen.
Je krijgt toch niet de melding 'Service temporarily unavailable, please try again later.' te zien?
Dit is wat ik zie:
Mobiele data staat niet aan en het icoontje rechtsboven toont dat ik el degelijk verbinding via Wi-Fi heb.
Ook alle rechten (machtigingen) zijn toegekend:
Intussen al 3x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helpt niets. Ik zit op een niet Telenet netwerk en ook hier lukt het niet. 🥺
Ik probeer en krijg de melding De service is niet beschikbaar. Probeer later opnieuw.
@sb bedankt voor je screenshots, ik begin te denken dat het misschien met je Android 10 te maken heeft. Kan het zijn dat je het probleem met Triiing sinds de upgrade ernaar opmerkt?
@janne_man jij krijgt de melding die ik eerder benoemde. Als je die melding (De service is niet beschikbaar. Probeer later opnieuw.) krijgt, is er achterliggend iets mis. IT is op de hoogte dat dit een probleem is bij sommige klanten en werkt aan een oplossing. Je kan het sneller laten oplossen, maar dan moet je contact opnemen met Telenet zodat ze een individueel dossier kunnen opmaken specifiek voor dit probleem recht te zetten. 😉
Zelfde probleem, pixel 3a met android 10.(op verschillende wifi-netwerken getest) Gisteren naar klantendienst gebeld, probleem was nog niet bekend. Werkte wel met android 9.
Android 10 was het eerste waaraan ik dacht. Ik ging er vanuit dat ik in dat geval niet de enige zou zijn en daarom vroeg ik het hier eerst.
Idem dito. Pixel 3 (Android 10) werkt niet met de app. Helpdesk resette de modem, wat uiteraard niet werkt. (Blijkbaar enige wat ze doen als er een probleem is whatsoever)
Andere gsm thuis werkt sowieso perfect met de app.
Pixel 3 gedeactiveerd, gereactiveerd, gewist uit de Triiing toestellen, app verwijderd en opnieuw installeren. Niks werkt, "No Connection". Ik denk dat de app geen toegang krijgt met het wifi signaal.
@sb er zijn nog een aantal meldingen binnen gekomen. En de laatste update die ik erover heb vernomen (afgelopen donderdag) is dat het nog steeds in onderzoek is. Hopelijk volgt er weldra een oplossing! Zodra ik nieuws heb, deel ik het met jullie.
Ik heb intussen een tweede SIM-kaart gebruikt en in een Samsung Galaxy S4 Mini gestoken. Die draait onder Android 4.4.2 en Triiing werkt.