24750
netweters
|
152319
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste,
Sinds de update van mijn Yelo Play app op mijn Windows 10 laptop ergens rond 5 augustus krijg ik bij alles wat ik wil bekijken (zowel Live TV alsook terugkijk tv) de melding "Er liep iets fout tijdens het streamen. Probeer later opnieuw". Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en daarna terug te installeren, had geen effect. Ondertussen zijn we weer enkele dagen verder en het lukt nog steeds niet. Voor de update van de app werkte alles perfect.
Live TV bekijken via de YeloTV website lukt nog perfect.
Iemand een mogelijke oplossing ?
we zijn nu 2/12 werkt nog steeds niet!
telenet weet het ook niet vt4 en app vtm werken wel
ze zijn daar te dom zeker om dit op te lossen of willen er niets aan doen
enkel iedere maand betalen en daarmee basta
Hallo,
Ook bij mij werkt yelo tv op de laptop niet goed. Ik kan vb voor een uurtje naar een film kijken en dan krijg ik de vermelding"streamingsproblemen"? Het rare eraan is, dat ik dan wel een ander kanaal kan bekijken. Streamingsproblemen enkel op de kanalen die ik veelvuldig bekijk. Precies alsof er een limiet op zit. Herkent iemand ook dit probleem ?
Bij mij ook regelmatig streamingsproblemen meestal bij animalplanet hd
op de laptop.
Ik dacht aangezien ik play abbo heb,dat ik films en series dat in het packet
zitten zou kunnen bekijken op mijn laptop,heb nog geen een gevonden staat
telkens "dit kun je alleen bekijken op je digibox".
Blijkbaar is er nog altijd geen oplossing voor dit probleem.
Ik gebruik yelo op een PC met Windows 7 en chrome.
Firefox gaf ook al andere problemen en dus werd het chrome.
Ik zou nu graag mijn cadeau ontvangen dat telenet aan zijn beta-testers geeft.
Sinds de upgrade naar de verniel(uw)de lay-out kan ik enkel nog met wat geluk via mijn PC en yelo naar TV zenders kijken.
Ik krijg gedurig aan de foutmelding "streamingsprobleem" bij de nederlandse zenders, mijn primezenders (waar ik dik voor betaal), discovery science en nog enkele andere zenders. Het wisselt ook af, soms werkt het wel, soms niet, soms gebeurt het gewoon midden in een uitzending die ik volg. Behoorlijk FRUSTREREND als je het mij vraagt.
Ik betaal voor mijn telenet een aanzienlijk groter bedrag dan in de ons omringende landen en wens dan ook dat ik krijg wat mij beloofd is.
Schrap Yelo uit al uw folders en reklame dan zal ik graag verder (GRATIS!) uw proefprojecten testen.
Dit is toch compleet van de pot gerukt. Stel dat ik een auto koop en de verwarming werkt sommige dagen niet en dan weer wel.
Het lijkt wel alsof dat, aangezien het overbetaald abonnement van hun klanten toch elke maand via (VERPLICHTE!!) domiciliëring netjes gestort wordt, de betrokken diensten verzekerd zijn van hun riante inkomen en dus is er nooit reden voor paniek. (de klant betaalt toch, weet je wel!)
Ik zou zeggen ik stap over naar die andere grote internetprovider maar daar is het een even grote, zoniet nog ergere janboel met een overwegend op franstalig publiek gericht aanbod.
Ik ben een klant van de eerste uren en voel me steeds meer een machteloze klant van een monopolist die klantvriendelijkheid verwart met het overstelpen van mijn brievenbus met flashy reklamebrieven voor produkten die de helft van de tijd niet werken.
Mag ik van iemand van telenet weten waarom dat probleem maar niet opgelost geraakt in plaats van enkel een zelfhulpforum te vinden waar gefrustreerde medeklanten het onder mekaar zelf moeten uitzoeken en uiteindelijk geen oplossing kunnen geven.
Behoorlijk gefrustreerd groetend,
@Moaner schreef:Bij mij ook regelmatig streamingsproblemen meestal bij animalplanet hd
op de laptop.
Ik dacht aangezien ik play abbo heb,dat ik films en series dat in het packet
zitten zou kunnen bekijken op mijn laptop,heb nog geen een gevonden staat
telkens "dit kun je alleen bekijken op je digibox".
Hoi dat komt door auteusrechten en daar kan Telenet niet veel aan doen.
Ongelooflijk, maar bij mij werkt de app. Yelo play nu perfect. Ik weet niet wat telenet veranderd heeft, maar plots zonder aanleiding of verandering van mijnentwege heb ik geen streamingsprobleem meer. Dus iedereen die problemen had, nu toch eventjes checken!
Inderdaad, toevallig nog eens geklikt om tv te kijken ... en het werkt nu weer wel (zoals voorheen vóór augustus 2016)! Ik heb niets aan mijn pc gewijzigd tenzij eventueel automatische updates van Microsoft. Ik gebruikte de Yelo play app alleen nog om naar de gids te kijken en eventueel opnames te programmeren. Kijken op pc zelf kon alleen via Firefox, met soms haperingen.
Dank voor de oplossing, wie het dan ook mag gedaan hebben. Alleen jammer dat er geen communicatie daaromtrent werd gevoerd, tenzij ik dit gemist zou hebben.
Bij mij heb ik vrij vlug gemerkt dat het probleem er enkel was als ik de app naar mijn extern beeldscherm sleepte.
Ik heb geen idee of dat ondertussen is opgelost want ik gebruik de app niet meer veel.
Geachte,op mijn iphone 5s komt steeds het bericht ,streaming niet mogelijk
via dit netwerk ,dit was een tijdje geleden niet het geval,wat is het probleem?
Mvg, Alain
@inchape schreef:Geachte,op mijn iphone 5s komt steeds het bericht ,streaming niet mogelijk
via dit netwerk ,dit was een tijdje geleden niet het geval,wat is het probleem?
Mvg, Alain