De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Yelo Play : eenzelfde toestel meermaals geregistreerd

Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Beste,

Al 3 maal kreeg ik de melding op yeloplay.be om eenzelfde toestel (MacBook) te registreren.

Met als gevolg dat ik het maximum van 5 toestellen bereikt heb. 

Daarnet kreeg ik op diezelfde MacBook opnieuw de melding om te registreren, met daaropvolgend de melding dat ik geen extra toestellen meer kan registreren.

De 90 dagen van de 1e registratie zijn pas om begin februari.

 

Ter info: ik gebruik Safari als browser.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Highlighted
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 619
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! Lezersgoud. Respect!

@michielva  als uw pc bij elke keer de browser af te sluiten de cash en cookies leeg maakt moet u het toestel opnieuw elke keer registreren. Kijk eens bij uw instellingen dat cash en cookies legen uitstaat dan heeft u dit probleem niet meer. U kan de registratie zelf niet verwijderen voor de 90 dagen om zijn. Misschien bellen met de klantendienst en heel vriendelijk vragen of ze het willen doen voor u maar ze zijn het niet verplicht. Dat ze het niet verplicht zijn is omdat het duidelijk aangegeven staat dat het toestel geregistreerd moet worden voor de komende 90 dagen.

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 2899
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@michielva bekijk ook zeker dit artikel eens van Telenet. Daar kan je zien waarom je hetzelfde toestel meermaals moet registeren en ook welke items je moet uitsluiten (stel dat je een cookie blocker gebruikt).

 

En om je lijst nu al op te kuisen, volg je best het advies van @patrick37. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Hoi,

 

ik heb nu ook dit probleem. 5 dagen na elkaar de zelfde iPad als nieuw toestel moeten registreren om gebruik te kunnen maken van Yellow.

cookies kan geen probleem zijn want ik kijk via de app (en dus niet via internet browser) en heb geen Cooke Blokker geïnstalleerd.

probleem deed zich vorig jaar niet voor dus moet een recente aanpassing zijn.

Bij geregistreerde toestellen staat 5 maal het identieke zelfde toestel.

Graag snel een oplossing.

groeten,

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 2125
De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! It's your third party!

@Ikke5 

Uw probleem heeft waarschijnlijk toch te maken met cookies.

Je kan op volgende link eens nakijken en uitvinden hoe de instellingen op uw toestel zijn.

Let wel, de site geeft info om cookies te verwijderen, bij u moeten ze blijven staan.

https://www.iculture.nl/tips/cookies-wissen-safari/

  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden