Beantwoorden
Jerre1770
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Hey iedereen,

Sinds de lancering van de slimme pakjesbox (eigenlijk de iParcelBox die in het buitenland vrij te koop is) ben ik tevreden én enthousiast gebruiker.

Echter ben ik sinds kort ontgoocheld in de kwaliteit en degelijkheid ervan; het toestel begint op verschillende plaatsen te roesten.

Zijn er nog gebruikers met deze ervaring?

12 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Berichten: 1707
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Slimme pakjesbox begint te roesten

@Jerre1770 ik heb er geen ervaring mee met die pakjesbox maar de plekken waar je de roest hebt kan je eventueel afschuren en Hammerite verf opdoen die dezelfde kleur heeft.

Zo zal metaal niet verderroesten en kan je er nog enkele jaren mee verder.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Ik zou er nog afblijven  als alles goed is zouden ze dit moeten zien

in verleden hadden ze antwoord klaar voor alle zaken die hier aan bod kwamen

Dus wacht even af

Suzy
Community Manager
Berichten: 7425
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slimme pakjesbox begint te roesten

@Jerre1770 merk op dat er niemand van het moderatieteam hier op geantwoord heeft. Telenet is gestopt met het aanbieden/verkopen van de 'Slimme Pakjesbox'. Maar je kan wel nog steeds terecht voor support ervan bij iParcel (https://www.iparcelbox.com/contact/). Dus ik zou voor de roest die optreed zeker eens uitreiken naar hen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Jerreken
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Hey @Suzy,

Met hen had ik intussen ook al contact.

Jammer genoeg vind ik ze niet zo fair in hun reactie...

Ik kreeg in het verleden al wel eens een potje verf van hen toegestuurd voor roestvorming thv de usb-c ingang, maar het roest begint zich nu op meerdere plaatsen te manifesteren.

Na iets meer dan 2 jaar, vind ik dit niet normaal.

Hun reactie?

Ah yes, I see you first became a customer on our system on 1 September 2021. After that length of time, a little exposure on the raw ends might be expected. However this has no impact on the structural integrity of the iParcelBox or its' operation. If you have some left, you may wish to apply some of the paint we arranged for you, as this will help to reduce it spreading. Note the main steel box has a zinc coating - this is a sacrificial layer that is designed to rust first, as it prevents rusting to the steel itself. This is probably what you can see appearing through the painted coating.

Voor mij totaal geen bevredigend antwoord!!!

Hopelijk kunnen jullie, als verkoper, hier wel nog iets aan doen...

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5943
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Slimme pakjesbox begint te roesten

@Jerreken 

Vrees er een beetje voor dat Telenet hier niet ( meer ) tussen komt aangezien ze gestopt zijn met de verkoop hiervan. 

En heb je het bij hun ook gevraagd of dat er eventueel een vervanging is ? Want het lijkt mij dat de firma die de verkoop doet er van , IparcelB , dat ze dan deze eventueel omruilen naar een ander exemplaar ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Suzy
Community Manager
Berichten: 7425
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slimme pakjesbox begint te roesten


@Jerreken  schreef:

Hey @Suzy,

....

Hun reactie?

Ah yes, I see you first became a customer on our system on 1 September 2021. After that length of time, a little exposure on the raw ends might be expected. However this has no impact on the structural integrity of the iParcelBox or its' operation. If you have some left, you may wish to apply some of the paint we arranged for you, as this will help to reduce it spreading. Note the main steel box has a zinc coating - this is a sacrificial layer that is designed to rust first, as it prevents rusting to the steel itself. This is probably what you can see appearing through the painted coating.

Voor mij totaal geen bevredigend antwoord!!!

Hopelijk kunnen jullie, als verkoper, hier wel nog iets aan doen...


@Jerreken ik heb nogmaals uitgereikt naar de collega's binnen Telenet die hier voorheen mee bezig waren, maar zij kunnen helaas niets meer doen. Mijn excuses! ☹️ Hopelijk kan je toch nog tot een overeenkomst komen met de customer service van iParcel.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Jerreken
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Dan vrees ik, @Suzy, dat ik in een situatie terecht ben gekomen waar ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd...
Van iParcelBox kreeg ik nog het advies om met Telenet contact op te nemen voor een vervanging of refund.
Vertrokken voor een hoop gediscussieer en getouwtrek, dus...

En dat als (honds)trouwe klant sinds 2011... 😒

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1337
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Slimme pakjesbox begint te roesten

De verkoper moet 2 jaar garantie aanbieden. Helaas zijn je 2 jaar voorbij dus vrees ik dat er geen verplichtingen zijn voor Telenet noch iParcelBox om hier in te ondersteunen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Slimme pakjesbox begint te roesten

2 jaar garantie maar een ondeugdelijk product dat zijn we zeker

Jerreken
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Zeker, maar feit is wel dat ik de eerste meldingen al deed voor die 2j garantie verlopen zijn.
Dus, @Suzy, wat kan Telenet hierin voor mij betekenen?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7425
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slimme pakjesbox begint te roesten

@Jerreken via De Netweters gaan we je hier helaas niet verder mee kunnen helpen. We hebben het rechtstreeks nagevraagd bij de collega's die op dit product gewerkt hebben. Als je meer van Telenet verwacht, dan maak je er best een melding voor aan via de Telenet website.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.