Beantwoorden
Jerre1770
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Hey iedereen,

Sinds de lancering van de slimme pakjesbox (eigenlijk de iParcelBox die in het buitenland vrij te koop is) ben ik tevreden én enthousiast gebruiker.

Echter ben ik sinds kort ontgoocheld in de kwaliteit en degelijkheid ervan; het toestel begint op verschillende plaatsen te roesten.

Zijn er nog gebruikers met deze ervaring?

12 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Berichten: 1707
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Slimme pakjesbox begint te roesten

@Jerre1770 ik heb er geen ervaring mee met die pakjesbox maar de plekken waar je de roest hebt kan je eventueel afschuren en Hammerite verf opdoen die dezelfde kleur heeft.

Zo zal metaal niet verderroesten en kan je er nog enkele jaren mee verder.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Slimme pakjesbox begint te roesten

Ik zou er nog afblijven  als alles goed is zouden ze dit moeten zien

in verleden hadden ze antwoord klaar voor alle zaken die hier aan bod kwamen

Dus wacht even af

Suzy
Community Manager
Berichten: 7425
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slimme pakjesbox begint te roesten

@Jerre1770 merk op dat er niemand van het moderatieteam hier op geantwoord heeft. Telenet is gestopt met het aanbieden/verkopen van de 'Slimme Pakjesbox'. Maar je kan wel nog steeds terecht voor support ervan bij iParcel (https://www.iparcelbox.com/contact/). Dus ik zou voor de roest die optreed zeker eens uitreiken naar hen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Jerreken
Experienced Weetjesweter