De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet One Number voor je smartwatch

Beantwoorden
DidierDW
Freshman Weetjesweter
Leesbeest! Leesclubje starten? Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi!

@Steven-E No hard feelings. Waarom VoWifi zo belangrijk is in het activeringsproces weet ik ook niet. Ook niemand van de telenet helpdesk kon of wou het zeggen. 

Dat maakt het zaakje net zo frustrerend. Het wordt nergens aangegeven dat het zo belangrijk is waardoor mensen die geen telenet supported smartphone hebben in de problemen komen en moeten switchen van toestel of met een smartwatch zitten die niet naar het volle potentieel benut is.

Waarom VoWifi trouwens niet op gelijk welk toestel met de mogelijkheid kan ondersteund worden is zelfs al raar. 

Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@DidierDW @Steven-E interessante thread!

Eerlijk gezegd is dit het eerste dat ik ervan hoor (dat VoWifi nodig is voor de activatie van Telenet One Number). Maar ik vraag het graag voor jullie na en zal vragen of we deze informatie kunnen toevoegen aan het klantenservice artikel over Telenet One Number.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
m-jan20
Experienced Allesweter
Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro! Happy New Year!

Hier een link waar het ook in een klantenartikel staat (onder wat moet je nog weten).

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
0 Likes
Beantwoorden
BMo
Freshman Weetjesweter
A born reader! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Follow the reader, reader!

bedankt voor de link Jan.
Maar hierin zie ik ook nergens dat je smartphone VoWifi moet hebben om smartwatch one number op je smartwatch te activeren. Of lees ik er over ?

WAT MOET JE NOG WETEN?
  • Om sms’en te sturen met je Samsung Watch, moet je gekoppelde smartphone aan staan en verbonden zijn met wifi of 4G. Je smartphone in de buurt hebben,hoeft niet.
  • Om te bellen met je Samsung Watch, moet je Watch rechtstreeks verbonden zijn met 4G. Bellen via wifi kan niet.
  • Data roaming met je Samsung Watch kan via 3G en 4G. Bellen en sms’en in het buitenland via je Samsung Watch kan alleen als je Watch gekoppeld is aan je smartphone via bluetooth.
  • Om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden schakel je Samsung Cloud in.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Ik heb ondertussen de bevestiging ook gekregen van de collega's die intern werken op Telenet One Number. Bij een Android smartwatch moet je smartphone effectief VoWiFi/VoLTE ondersteunen om Telenet One Number te kunnen activeren op je Android smartwatch.

Ik wist dit ook niet en heb gevraagd om dit duidelijker toe te voegen aan het artikel over Telenet One Number (waar @m-jan20 naar verwijst). 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden
BMo
Freshman Weetjesweter
A born reader! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Follow the reader, reader!

Dank je om het na te vragen @Suzy 

Weet er ook iemand waarom dit zo is? 

En is er ook een lijst met smartphones waarvoor Telenet VoWifi/Volte aanbiedt? (voor VoWifi /VoLTE zijn er namelijk niet alleen de specs van het toestel, maar ook de provider die het voor dat toestel moet toelaten). 

Mvg, 

Bart

0 Likes
Beantwoorden
m-jan20
Experienced Allesweter
Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro! Happy New Year!

@BMo  schreef:

En is er ook een lijst met smartphones waarvoor Telenet VoWifi/Volte aanbiedt? (voor VoWifi /VoLTE zijn er namelijk niet alleen de specs van het toestel, maar ook de provider die het voor dat toestel moet toelaten). 

Hier

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
Beantwoorden