Waarschuwing levering van iPhone bij Telenet
Ik wil hier toch wel even een waarschuwing plaatsen voor zij die online een iPhone bestellen via Telenet. Ik stond sowieso heel wantrouwig tegenover de levering met PostNL door slechte ervaringen met de leverancier uit het verleden. Omdat de winkelformule van Telenet veel te wensen overlaat (niet telefonisch bereikbaar/ geen info over voorraden / lange wachtrijen) heb ik deze uiteindelijk toch online besteld. Helaas liep het opnieuw mis met de levering van PostNL en blijkt mijn wantrouwen dus geheel terecht! Wat is er gebeurd? Dit pakket is donderdagnamiddag bezorgd door een bezorger van PostNL. Terwijl er uitdrukkelijk in de leveringsmail staat dat dit enkel aan de geadresseerde mag bezorgd worden en een handtekening vereist is, het de bezorger dit gewoon zelf afgetekend en aan de achterdeur geplaatst! En dit zonder hiervan een bericht achter te laten!!! Gevolgd deze iphone heeft 8 uur in de koude gelegen. Volgens de regelgeving denk ik dat de verkoper verantwoordelijk is voor de goede levering van een pakket, maar (uiteraard wat dacht je) Telenet schuift natuurlijk alle verantwoordelijkheid af!!! En zo zal men de klant van het kastje naar de muur sturen tot die het eindelijk beu is en alles laat vallen. Er heeft ook iemand onrechtmatig getekend in mijn naam zonder mijn toestemming. Dus ik laat het hier niet bij.
- Labels:
-
iPhone