Beantwoorden
Ex-Netweter
 

FUP probleempje

Hallo

Ik zit met een irritant probleempje hier.
Ik had een tijdje terug al over stadia gesproken...

Nu heb ik me een nieuwe gameconsole aangeschaft.
Maar games zijn daar niet "klein".
Gemiddeld 50GB 't stuk. Met paradepaardje Red Dead Redemption 2 105GB.
Ik download digitaal, gaat ook niet veranderen.
Dit omdat ik een digital-only console heb.

Nu het probleempje,
Ik woon nog bij mijn ouders en zus die zelf al grootgebruikers (500gb/maand) zijn.
Nu had ik een paar games gedownloaded en flirten we met de datacap.
Dat terwijl ik nog niet eens de game heb die ik wil.

Een optie: TELENET, VERWIJDER AUB JULLIE F*CKING DATACAP!

9 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

FUP probleempje

Zucht, daar is JustNick weer met hetzelfde liedje ...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

FUP probleempje

Ik zal nog 's een paar spelden in mijn JustNick-poppetje moeten steken....

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

FUP probleempje

Telenet, geef die arme jongen eens een eenmalig kerstkadoke van een TB of 5, maar dan mogen we hem niet meer horen voor 6 maanden. Hij moet zich stilletjes bezig houden met dat spelleke. Wat doen we nu eenmaal met een bleirende,ballorige tiener? Of laat hem eerst een paar vrijdagen met een protestbord door Mechelen lopen. Geraakt hij wat van zijn energie kwijt. Sorry hoor, maar het begint een beetje belachelijk te worden. Hopelijk is hij nu niet beledigd want dat is nu ook mijn bedoeling niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

FUP probleempje

Ik zie trouwens op de site dat dit spel 149GB ruimte inneemt + 50 GB voor de digitale versie. Laat ons zeggen 250 GB. Morgen zijn we zaterdag. Eens heel vroeg uit het bedje en dan kan je downloaden zoveel je hartje lust van 00u05 tot +- 11u30. Zonder beperking. Een beetje creativiteit en volharding kan wonderen doen. 😂🤗. De morgenstond heeft goud in de mond. Is al een heel oud spreekwoord.

En als je het niet gelooft: https://support.rockstargames.com/articles/360010842353/Red-Dead-Redemption-2-Installation-Requireme... 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

FUP probleempje

Denk je dat ze gaan luisteren... deze keer?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

FUP probleempje

De FUP is er enkel in de piekuren = 12u tot 24u...

 

In de daluren = 24u tot 12u download je zoveel je wil!! 

Tijdens het downloaden kan je het spel nog niet spelen dus zet je de download in gang net na middernacht zodra je dan smorgens wakker bent kan je spelen!! 

 

De FUP is er nu eenmaal en zal helaas voorlopig nog niet veranderen/verdwijnen maar er zijn mogelijkheden en die moet je gwn weten te benutten 😜

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

FUP probleempje

@Ex-Netweter 

Het is hierboven verschillende keren aangehaald: tijdens de daluren is er geen FUP van toepassing. Maak daar gebruik van. Of moet ik dat hier ook in vetgedrukte hoofdletters zetten voordat je het begrijpt?

 

Als je nu nog steeds beweert dat je niet toekomt is het uw eigen schuld. Ik zal het nog maar eens herhalen: tijdens de daluren is er geen FUP van toepassing, je kan terrabytes downloaden zonder beperking.

En dat is eveneens van toepassing op uw zus en uw ouders en al wie er bij u woont.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

FUP probleempje

@Ex-Netweter  ik vrees er voor dat de mede netweters een beetje moe worden van het gezaag en geklaag hier. Je hebt nu verschillende keren dingen aangegeven waar allang een post over geweest is met een oplossing maar blijkbaar is het niet echt duidelijk voor je. Ik raad je aan om toch deze posten nog eens door te lezen vooral eer weer een post te maken. Het is gaat elke keer over hetzelfde maar het wordt vermoeiend. Of te wel een deftige en serieuze post waar men echt iets nuttigs op kan zeggen of te wel moet je je bezig houden met de posten die al gemaakt zijn. Maar dit wordt vervelend op zijn zachts gezegd.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JayVee
Professional Meerweter
Berichten: 119
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

FUP probleempje

Hmh... Voor de OP is het inderdaad een oplossing om tijdens de daluren binnen te trekken. Zelf zit ik op Stadia en heb samen met mijn zoon een beetje gegamed nu in de krokusvakantie. Oops... FUP waarschuwingsmailtje. 

De onderliggende klacht van OP lijkt me terecht. Telenet bouwde zogezegd het netwerk van de toekomst. De toekomst is er en het volstaat niet.

0 Likes