Geen oplossing voor Telenet wifi-pod. Alternatief?
wat ik al een maand met Telenet probeer te fixen.
ik ben pas van het ouderlijk huis naar een nieuwe woonst verhuisd. Ik maak wel gebruik van hetzelfde Business klantennummer. Telenet komt een modem installeren en een 360 pod (de nieuwste modems hebben geen wifi meer). 1 pod krijgt de technieker geïnstalleerd en aangesloten via utp.
Dit was te weinig bereik voor de dekking in mijn heel appartement, geen probleem ik kon zelf 1 gaan halen in een Telenet center. Zo gezegd, zo gedaan. Maar eenmaal ingestoken kreeg ik wel verbinding, maar plots ook de wifi naam van het ouderlijk adres en ik de app stond die daar ook geïnstalleerd. Wat niet de bedoeling was. Ze raadde me aan een nieuwe pod te halen en te laten registreren op mijn nieuw adres, ze dachten dat daar de fout lag door hetzelfde Business klantennummer (ook al was dit wel juist gebeurd in de winkel). Nieuwe pos gehaald op mijn nieuw adres, ingestoken, zelfde probleem.. wifinaam ouderlijk adres en in de app ook.. veel keren gebeld en via Whatsapp,.. nu vandaag zeiden ze na 2 weken bij de technische dienst het hebben door te geven dat het op mijn nieuw adres zou staan. Gaan testen, niets.. Ik ben het wat moe na bijna een maand en hier dan ook voor te betalen binnenkort als proefperiode afloopt (waar ik dus niets aan had) maar een technieker krijgen is precies onmogelijk.
Heeft iemand misschien een goede router of pod achtig alternatief voorstel voor een appartement met 2 verdiepingen? Want ik ben het wat moe.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Geen oplossing voor Telenet Wifi Pod. Alternatief?