25.431
netweters
|
156.903
antwoorden
|
21.210
vragen
|
Ook hier een snelheidsverhoging! Zeer fijn nieuws! 😇
Na herstart van de modem 472 down, 28,6 up.
Hier ook 😁
Hier vandaag elektriciteit moeten afsluiten. Na opstart inclusief modem viel mij vanavond ook op dat de snelheden verhoogd zijn.
Bij 1 collega en mezelf ook gemerkt dezemorgen. 462Mbps down en 28,4Mbps up.
maar bij 2 andere collega's met eveneens Telenet is er nog geen hogere snelheid gemeten. Die wonen beide wel in een andere regio.
Bij mij is de snelheid ook 470Mbps in plaats van 250Mbps. Ben zeer tevreden.😁
Dankjewel @Jari_Opsomer . Dit bevestigt dat Easy Internet niets extra krijg, zelfs niet het volume dat deze klanten indertijd tijdelijk hebben gekregen tijdens corona. Mocht ik geen voordelig tarief geregeld hebben, dan zou dit het moment geweest zijn dat ik naar een concurrent zou overstappen. Iets wat ik alsnog zal doen van zodra het CI+ kaartje niet meer voordelig is.
@Jari_Opsomer schreef:Correctie: https://press.telenet.be/telenet-verhoogt-internetsnelheden-met-zelfs-een-verdubbeling-voor-alle-one... 😉
Vooral leuk om te zien dat mensen via Fiber (die evenveel betalen als via Hybrid Fiber Coax) hun uploadsnelheid ineens ruim 15 keer hoger ligt... En de fiberuitrol van Telenet gaat ook zo vreselijk snel dat je bijna zou vergeten dat er momenteel toch al wel een 2 à 3-tal gemeenten in heel Vlaanderen fiber van Telenet kunnen hebben.
@Hofkens schreef:En de fiberuitrol van Telenet gaat ook zo vreselijk snel dat je bijna zou vergeten dat er momenteel toch al wel een 2 à 3-tal gemeenten in heel Vlaanderen fiber van Telenet kunnen hebben.
Ik denk dat je bedoelt dat de fiber uitrol van Telenet zo snel gaat dat er momenteel toch al 2 of 3 gezinnen in heel Vlaanderen fiber van Telenet kunnen krijgen.
Telenet verhoogt snelheid vast internet tussen 22 september en 8 oktober.
Misschien interessant voor sommigen om te downgraden naar One?
Ik zie ook dat ze de winkels gaan samen voegen
Dan zullen de andere aanbieders volgen zeker met aanpassingen met snelheid op de zelfde coax kabel
Telenet trekt de surfsnelheden voor vast internet op. De internetsnelheden van bestaande klanten worden geleidelijk aan verhoogd tussen nu en 8 oktober, meldt het telecombedrijf. De prijzen blijven dezelfde. Nieuwe klanten surfen meteen aan de nieuwe snelheden.
Voor alle ONE-, All-internet- en WIGO-klanten wordt de downloadsnelheid verhoogd naar maximaal 500 Mbps en de uploadsnelheid naar maximaal 30 Mbps. Dat is een verdubbeling voor de ONE-klanten. Voor klanten met een 100 procent fibernetwerk wordt de uploadsnelheid gelijkgetrokken met de downloadsnelheid.
“Dankzij deze aanpassing ervaren de klanten een nog vlottere internetervaring. Zo kunnen ze nog sneller bestanden downloaden en met nog meer apparaten tegelijkertijd genieten van een goede surfervaring”, klinkt het.