25.432
netweters
|
156.923
antwoorden
|
21.212
vragen
|
@sb schreef:
Reactie van Telenet:
@sb we mochten helaas nog niets bevestigen voor het persbericht buiten was. Maar zoals we wel al hadden verwacht van onze Netweters, gingen jullie dit zeker en vast op jullie zelf al ontdekken. 😉
Dat is een misleidend persbericht. Als meer dan één jaar zijn bestaande winkels van Telenet en Base samengevoegd. Het zal dan gaan om de eerste die vanaf de opening beide merken vertegenwoordigd.
On topic, heb deze pagina ontdekt: https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/snellersurfen
Internet snelheden worden verhoogd zie: https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/snellersurfen.html
Maar.... One+ klanten blijven in de kou staan. Geef ons toch aub een hogere upload. Verdubbel dat eens voor ons. Dat moet toch zo moeilijk niet zijn om jullie zwaarste klanten ook iets te gunnen.
Downgraden naar All-Internet, dan krijg je onmiddellijk de nieuwe snelheden. 😁
Easy Internet krijgt ook niets, zelfs geen volumeverhoging. De coronamaatregel (verkeer telt aan 50%) werd na lange tijd (na corona) stilletjes teruggedraaid. Dus geen snelheidsverhoging en geen volumeverhoging. Binnenkort wellicht een prijsverhoging. \-:
Na mijn verhuis werd Basic Internet + digitale TV aangepast naar Easy Internet + TV Iconic, een verhoging van +20 euro/maand wat ik betaalde én nadat gegarandeerd werd dat Basic na verhuis behouden zou blijven. De eerste medewerker kon (wou) me niet helpen, de tweede deed dat wél en heeft de prijs aangepast. Dat, en het CI+ kaartje - ik heb (nog) geen TV IP Box - is de enige reden waarom ik nog bij Telenet zit.
Zie ook: https://www.netweters.be/t5/WiFi/Hogere-snelheid-Telenet-ONE/m-p/209848
@BillyX Grapjas, Ik heb nu de hoogste downloadsnelheid die bij Telenet mogelijk is voor Internet via coax. OK, maar ze mogen nu na hoeveel jaar, 3 of meer, ik moet het eens opzoeken, eindelijk wel eens de upload verhogen. Fibermogelijkheden heb ik niet. Hebben velen met mij dat na zoveel jaren niet verdiend?
Net ontvangen
Ik heb dat ook ontvangen alleen... een eerste test met de Ookla Speedtest gaf een upload van amper 90Mbps (gisteren nog 240) en de download is ook nog steeds 19, net als gisteren.
Dus een downgrade gehad ipv een upgrade (ONE klant).
Hoe gaat er aan toe in de winkel dat vraag ik mij af
Vroeger lang geleden had je een winkel de phone house dit verkocht ook veel abo
Er was zelf een boekje met promo's kon je alles gemakkelijk vergelijken
De verkoper vroeg je profiel dan kijk te hij in de computer wat beste bij je paste
Vroeger had je wel de 6 maand niet dat je moest blijven het was veel langer een jaar of zelf 2 jaar tegen scherpe prijs
Veel verkopers waren eerlijk dat ze commissie op de verkoop hadden dit was vroeger zo en is nu altijd nog zo
Dan staat de verkoper met groen en geel outfit er zullen geen 2 aparte verkopers zijn dat kan niet zeker nu niet ze vinden nu al bijna geen volk voor in een winkel te staan
Heeft iemand dat al voorgehad dat hij binnen komt en met nieuw abo buiten stapt van een andere aanbieder
Als ik een winkel zie zal ik eens zien wat ze doen en hoe dit te werk gaat
Ja dat Downgraden dat is een oplossing als je genoeg hebt wat je extra krijgt
De top bundel die is benadeeld maar er zal geen rek meer op zitten ze zitten ook op de limiet als je het kaartje hier bekijkt
Heb je je modem al eens uit- en aangezet en dan nog eens getest?