Beantwoorden
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Wanneer ik probeer in te loggen op Voo ( https://wifree.voo.be/login.html) krijg ik na het kiezen van 'Ik ben een telenet gebruiker' het telenet scherm.  Daar vul ik mijn username en paswoord in als telenet gebruiker. Tot voor kort lukte dit maar nu kom ik terug terecht op het Voo inlog scherm. Ik geraak dus niet meer ingelogd !  Ik heb Voo al gecontacteerd maar die zeggen dat het probleem bij TELENET ligt. Kan iemand dat van de technische dienst eens uitzoeken a.u.b. (reeds gepost op Voo forum)

0 Likes
23 reacties
MarioD
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Inloggen op Voo

@dokwerker44

Ik weet niet als je al op deze wijze inlogt maar zoniet probeer dit eens ;

Username/identiteit = telenet/u123456

(vervang u123456 door uw eigen Login)

Wachtwoord: JOUW eigen wachtwoord

Ik ken natuurlijk het inlog scherm van VOO niet dus de benamingen kunnen mogelijk verschillen als in het voorbeeld . Het komt erop neer dat je telenet/ voor je Login plaatst.  Let me know it works 😉

Tln R.tech.
0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Hallo, bedankt voor het bericht. Ik heb het deze avond geprobeerd. Wanneer ik ingeef in het Voo scherm als userid : telenet/userid en paswoord heeft het als foutmelding aan dat ik een verkeerde usernaam en paswoord gebruik. Moet er ook vóór het paswoord telenet/... komen ?

0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Hallo, Probleem is nog steeds niet opgelost. Iemand anders heeft blijkbaar zelfde probleem.

forum.voo.be/wi-free-18/homespot-telenet-ou-se-trouve-la-limitation-17934

Altijd wordt ik na het invullen van het paswoor teruggeleid naar het Voo scherm.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Inloggen op Voo

Zeker dat je browser geen cookies weigert? Heb je al eens met een andere browser geprobeerd?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Hallo, helaas lukt ook dat niet. Ik heb het ook al vanaf mijn smartphone geprobeerd en op andere plaatsen in Brussel. Steeds hetzelfde : teruggeleid worden naar het Voo inlogscherm. Nochtans lukt het wel om met mijn usernaam en paswoord op een telenet homespot in te loggen (in station Brussel Zuid.)

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inloggen op Voo

@dokwerker44, volgens mij neem je best eens contact op met Telenet, dit telefonisch of via sociale media. Indien het niet opgelost kan worden door hen, zullen zij een dossier aanmaken naar de achterliggende collega's om dit verder te onderzoeken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Hallo, Dit heb ik vorige week al gedaan / Er is een ticket nummer (Issue numéro F_20181113_369675463) aangemaakt en iemand heeft mij opgebeld met de melding dat ze ernaar zouden kijken, maar tot nog toe geen verandering in de situatie. Steeds teruggeleid naar de Voo inlog pagina.

0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Hallo, Reeds 2 x gebeld met Telenet. Volgens de helpdesk van Telenet ligt het probleem bij Voo. heb die ook al gecontacteerd echter zonder antwoord. Op beide websites wordt er geclaimd dat men van elkaars netwerk gebruik kan maken, maar dit blijkt dus niet zo eenvoudig te zijn. Zou graag een klaar antwoord kennen : Is er een tijdslimiet op het gebruik van een homespot ?? Mijn ouders betalen voor een volledig pakket en gebruiken het internet nauwelijks. Dus verwacht ik dat ik het Voo netwerk kan gebruiken als ik in Brussel ben. Zijn daar limieten op ? Graag heldere communicatie daarover, want ik heb de indruk dat mijn account geblokeerd is.  Mijn ouders betalen voor Telenet internet maar krijgen dus maar halve service.  Kan je dat even bespreken met de technische dienst van Voo a.u.b. en mij  daarover terugmailen. Dank

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inloggen op Voo

@dokwerker44, heb het even nagekeken en op basis van je referentienummer zie ik dat je dossier nog altijd open staat. De back office collega's hebben dit nog niet gesloten. Ben er zeker van dat dit nog grondig bekeken zal worden.

Zal het mee opvolgen om te zien wat het resultaat is.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inloggen op Voo

@dokwerker44, om dit te onderzoeken is er nog wat extra info nodig blijkbaar. Kan je een screenshot toevoegen van de foutmelding die je te zien krijgt? Kan je ons ook vertellen of je dit op alle locaties waar je met Voo probeert te verbinden voor hebt? Heb je het al eens met een ander toestel kunnen testen?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Inloggen op Voo

Hallo, sorry voor mijn laat antwoord. Ik heb verschillende screenshots gepost op het Voo Forum :

https://forum.voo.be/ma-connexion-internet-17/security-certificate-problems-when-connecting-voo-with...

Hopelijk is dit voldoende ? 

Ik heb ook al geprobeerd met verschillende smartphones en verschillende browsers overal rond in Brussel (waar Voo netwerk beschikbaar is) : Overal hetzelfde probleem. (redirect naar Voo inlog pagina.)

Wanneer ik inlog op telent hotspot (in NMBS station) : geen enkel probleem !

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Inloggen op Voo

Is blijkbaar al een tijdje bezig. Sinterklaastijd hé. Zwarte Piet doorschuiven. Jammer dat er zo weinig reactie is. Andere browser al geprobeerd?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inloggen op Voo

@dokwerker44, bedankt! Kan je me als laatste via een privébericht nog doorsturen welke login je precies gebruikt? Dan vervolledig ik je dossier en zorg ik ervoor dat het ASAP opgepikt wordt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
gabriel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Inloggen op Voo

goeiendag.

 

Ik heb exact hetzelfde probleem als hierboven werd omschreven. Hebben jullie ondertussen een oplossing voor dit probleem gevonden?

0 Likes