Beantwoorden
Linda4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kabel in kaart brengen

Ik heb een tf gekregen, over het in kaart brengen van ons huidig kabelnetwerk. Tevens zou de signaalsterkte gemeten worden. Dit zou ong. 2 uur duren. Wie heeft dit nog gehad! Ik vertrouw dit niet, omdat ik niemand ken die dit ook heeft gehad, zelfs in onze straat niet! Graag reactie.

zou van telenet zijn???

0 Likes
9 reacties
Ex-Netweter
 

Kabel in kaart brengen

Hallo, heb je het nummer dat je gebeld heeft ?

🙂

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kabel in kaart brengen

"tf" ?

 

Edit: Ow, telefoon!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kabel in kaart brengen

@Linda4 

 

Als het van telenet zou zijn kan je dat hier vinden.

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/raadpleeg-je-afspraken

 

Ik zou er geen geloof aan hechten.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Linda4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kabel in kaart brengen

Ja hoor, 015 334425 ene zekere Marc steckelbruck. Heeft ook n mail gestuurd achteraf! Uwkabelinkaart@telenetgroup.be  heeft een tf erbij 015333513. Het lijkt me vreemd?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kabel in kaart brengen

Als het op de vaste telefoon is en je hebt niet de optie van nummerherkenning, kan je gratis 1919 bellen om het nummer te kennen van de laatst gekregen oproep. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kabel in kaart brengen

@Linda4, ik vraag het voor de zekerheid ook eens na bij enkele collega's. Heb hier zelf nog niets over vernomen, maar soms doet Telenet bepaalde oproepen naar aanleiding van projecten die niet zichtbaar zijn in iemand zijn of haar klanten dossier.

 

Ik geef je finale feedback, zodra ik zelf meer info heb.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kabel in kaart brengen

@Suzy 

Zelfs als blijkt dat alles koosjer is zou men bij Telenet moeten opletten dat de mensen het kunnen nagaan. Langs de ene kant zeggen dat je argwaan moet hebben voor onverwachte dingen op het net en langs de andere kant op dezelfde manier werken maakt het niet duidelijk.

Grappen als: "je mag niet klikken op een link in een niet verwachte mail, klik hier voor meer uitleg",

kan niet maar komt wel regelmatig voor.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Kabel in kaart brengen

Het nummer 015 33 44 25 is van het Telenet team dat het kabelnetwerk aan het documenteren is in de randgemeentes van Brussel.

Telenet heeft weinig informatie over de ligging van het kabelnetwerk in die regio's omdat de vorige kabelbeheerder (SFR) dit slecht heeft gedocumenteerd.
Normaal sturen zij onaangekondigd technici om uit te zoeken waar de buitenkabels liggen en die laten een kaartje in de bus als er niemand thuis is.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kabel in kaart brengen

@Linda4, wat @Area57_1 zegt klopt inderdaad. Heb ontdekt dat het effectief een actie van Telenet uit is, zelf kon ik het niet verifiëren omdat ze enkel in de business systemen hierover een vermelding maken. Je moet je met andere woorden geen zorgen maken, het is legitiem. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.