Beantwoorden
Unka12
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Tien op tien!

Hogere snelheid Telenet ONE.

Beste mede-netweters...

Ik meet sinds deze middag ergens bijna 500 megabits op ons vast netwerk van Telenet ONE.

Normaal is dit maximum 240-250 megabits. De upload is van 20 naar bijna 30 gegaan.

Wat is er gaande?

31 reacties
Jelleuuh
Professional Weetjesweter
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day Say what?!

Ook hier een snelheidsverhoging! Zeer fijn nieuws! 😇

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Na herstart van de modem 472 down, 28,6 up.

Inge
Professional Beetjesweter
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Hier ook 😁

Royal
Freshman Meerweter
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag

Hier vandaag elektriciteit moeten afsluiten. Na opstart inclusief modem viel mij vanavond  ook op dat de snelheden verhoogd zijn. 

Shades29A
Freshman Beetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Bij 1 collega en mezelf ook gemerkt dezemorgen. 462Mbps down en 28,4Mbps up.

maar bij 2 andere collega's met eveneens Telenet is er nog geen hogere snelheid gemeten. Die wonen beide wel in een andere regio.

Ludo26
Experienced Weetjesweter
Wereld gedichtendag Complimentendag Say what?! Dat loopt vlotjes.

Bij mij is de snelheid ook 470Mbps in plaats van 250Mbps. Ben zeer tevreden.😁

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Reactie van Telenet:

giphy.gif

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jari_Opsomer
Freshman Veelweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Dankjewel @Jari_Opsomer . Dit bevestigt dat Easy Internet niets extra krijg, zelfs niet het volume dat deze klanten indertijd tijdelijk hebben gekregen tijdens corona. Mocht ik geen voordelig tarief geregeld hebben, dan zou dit het moment geweest zijn dat ik naar een concurrent zou overstappen. Iets wat ik alsnog zal doen van zodra het CI+ kaartje niet meer voordelig is.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@Jari_Opsomer  schreef:

Correctie: https://press.telenet.be/telenet-verhoogt-internetsnelheden-met-zelfs-een-verdubbeling-voor-alle-one... 😉

Vooral leuk om te zien dat mensen via Fiber (die evenveel betalen als via Hybrid Fiber Coax) hun uploadsnelheid ineens ruim 15 keer hoger ligt... En de fiberuitrol van Telenet gaat ook zo vreselijk snel dat je bijna zou vergeten dat er momenteel toch al wel een 2 à 3-tal gemeenten in heel Vlaanderen fiber van Telenet kunnen hebben.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Hofkens  schreef:

En de fiberuitrol van Telenet gaat ook zo vreselijk snel dat je bijna zou vergeten dat er momenteel toch al wel een 2 à 3-tal gemeenten in heel Vlaanderen fiber van Telenet kunnen hebben.

Ik denk dat je bedoelt dat de fiber uitrol van Telenet zo snel gaat dat er momenteel toch al 2 of 3 gezinnen in heel Vlaanderen fiber van Telenet kunnen krijgen. 

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Telenet verhoogt snelheid vast internet tussen 22 september en 8 oktober.

https://tweakers.net/nieuws/239482/telenet-verhoogt-snelheid-vast-internet-tussen-22-september-en-8-...

Misschien interessant voor sommigen om te downgraden naar One?

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ik zie ook dat ze de winkels gaan samen voegen 

Dan zullen de andere aanbieders volgen zeker met aanpassingen met snelheid op de zelfde coax kabel 

https://www.nieuwsblad.be/economie/bedrijven/telenet-en-base-openen-eerste-winkel-die-beide-merken-b...

Marc9820
Professional Meerweter
It's your tenth party! Topicvreter! BINGO! Warming up?

Telenet trekt de surfsnelheden voor vast internet op. De internetsnelheden van bestaande klanten worden geleidelijk aan verhoogd tussen nu en 8 oktober, meldt het telecombedrijf. De prijzen blijven dezelfde. Nieuwe klanten surfen meteen aan de nieuwe snelheden.

Voor alle ONE-, All-internet- en WIGO-klanten wordt de downloadsnelheid verhoogd naar maximaal 500 Mbps en de uploadsnelheid naar maximaal 30 Mbps. Dat is een verdubbeling voor de ONE-klanten. Voor klanten met een 100 procent fibernetwerk wordt de uploadsnelheid gelijkgetrokken met de downloadsnelheid.

“Dankzij deze aanpassing ervaren de klanten een nog vlottere internetervaring. Zo kunnen ze nog sneller bestanden downloaden en met nog meer apparaten tegelijkertijd genieten van een goede surfervaring”, klinkt het.

kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 De nieuwe Einstein! Krak

@Marc9820 spijtig dat het ook niet voor de "Klik" (Business) klanten is. Een upload van 100 Mbps zou al goed zijn. 

KristofDW | Krak
  carpé diem.