@Meerschaut schreef: Bedankt voor alle info, ik zal morgen afwachten en indien nodig bellen, kies ik dan terug facturatie wanneer ik in begin moet kiezen als ik bel nr de klantendienst of neem ik best iets ander? Ik ken je verhaal jammer genoeg. Ik ben meteen overgeschakeld naar het ONE up product van zodra deze beschikbaar was. Maar dat ging niet van een leien dakje en vandaag de dag is alles nog steeds niet in orde. Eerst was mijn bestelling niet doorgekomen. Daarna werd mijn vast internet overgezet naar het ONE up product maar met de mobiele telefoons was het niet mogelijk. Gevolg een paar dagen zonder mobiel internet. Telemeter werkt (nog steeds) niet zoals het zou moeten horen,... En zo kan ik hier nog diverse problemen opnoemen maar dat is misschien voor een boek 😉 Ik was het echt beu (!) om alle opgemerkte mankementen te rapporteren. Telkens werd er een dossier opgesteld en maar wachten op een oplossing die maar niet kwam. Ik kan je de tip geven om een klacht in te dienen. Je wordt dan binnen een paar dagen opgebeld en dan komt er toch vooruitgang in je zaak. Ik moet zeggen dat ik al drie maal ben opgebeld door deze dienst en steeds correct werd behandeld. De persoon aan de andere kant begreep de frustraties en de problemen die hierdoor zijn ontstaan. Al mijn extra onkosten die ik heb aangetoond hebben ze zonder gedoe meteen vergoed en daarnaast heb ik nog een vergoeding voor alle ontstane ongemakken gekregen. De medewerkers bij de helpdesk zullen zeker en vast keihard hun best doen. Maar toen ik begon te merken dat ik telkens een ander verhaal kreeg te horen bij een andere medewerker was de maat vol! Na het indienen van die klacht ging alles wat vlotter en kreeg ik eindelijk wat communicatie van Telenet zelf. Want het jammere is dat ze wel wat op de hoogte zijn van deze problematiek maar niet pro actief hun klanten informeren. Technisch zit volgens mij ergens het probleem met hun administratie software. Voor sommige klanten kunnen ze momenteel zelfs geen factuur opstellen. Maar zoals gezegd...na het indienen van de klacht is er eindelijk geluisterd naar mijn probleem. Ik weet nu dat er toch effectief gewerkt wordt om deze problemen aan te pakken en daarnaast ben ik correct en eerlijk gecompenseerd. Je voelt je hierdoor toch wel wat beter. 😉 Ik ga niet zeggen dat jouw problemen hetzelfde zijn en dat je misschien dezelfde behandeling gaat krijgen. Maar je opgekropte frustraties kan je eens laten weten aan Telenet. Zij zullen je zaak beoordelen en wie weet maken ze je (weer) gelukkig.
... Meer weergeven