Sjaakie
Freshman Meerweter
Al meer dan 15 jaar klant van Telenet, van in het prille begin.
Toen de mensen van Telenet nog met een kraampje op de markten stonden heb ik me aangemeld als klant en ik heb er nog geen spijt van gehad, goede service en supersnel internet !
Sjaakie
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-12-2015
19:05
|
Lid sinds: 03-12-2014
Datum laatste bezoek: 30-12-2015 19:05
Bio
Al meer dan 15 jaar klant van Telenet, van in het prille begin. Toen de mensen van Telenet nog met een kraampje op de markten stonden heb ik me aangemeld als klant en ik heb er nog geen spijt van gehad, goede service en supersnel internet !
Ranking
Freshman Meerweter
12-08-2016
08:16
1
of er nu een naam of een nummer op je display komt ...... is de vraag dus niet hé! waarom is het zo duur? een optie die we ondertussen gewoon zijn van onze GSM waar dat standaard is ..... Probleem is waarschijnlijk dat veel mensen niet opnemen als ze het nummer niet zien 🙂 dus .... wat is het nut van een vaste lijn als je niet opneemt omdat je niet ziet wie er belt? Klint als ..... klanten uitmelken zolang het kan?
... Meer weergeven
30-07-2016
18:32
@Ex-Netweter schreef: Ik ben een stuk ontgoocheld in Telenet: ... Waarom krijgt basic internet dan niks bij van volume, dit is toch niet redelijk. Een basic internetter betaalt ook evenredig meer ter verbetering van het netwerk maar blijft volledig in de kou staan. Ik denk dat enige duiding hiermomtrent toch gepast zou zijn. U vraagt, Telenet draait. Het maandelijkse basisvolume is verhoogd van 100 GiB naar 150 GiB: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/telenet-verhoogt-downloadvolume-basisabonnement/article-normal-731333.html (Knack heeft het overigens verkeerd voor: het gaat niet enkel om download, maar om de combinatie van download én upload.)
... Meer weergeven
- Tags:
- basic internet
- volume
13-03-2016
09:32
@hansnaert schreef: Ja, het is echt nodig dat je de belminuten kan raadplegen. Indien niet zou er de mogelijkheid moeten bestaan om na 2000 gratis minuten een melding te krijgen wanneer je een gesprek start... Toevallig opgebotst in 'Mijn Telenet' (vetjes door mezelf): "Op deze pagina vind je de herinneringen over je mobiel verbruik. We stuurden ze je via sms en/of e-mail. Goed om te weten: je zal ze in de toekomst ook voor je andere Telenet-diensten kunnen instellen." Aha!
... Meer weergeven
26-01-2016
18:56
je krijgt overal genoeg gratis ruimte om je foto's te zetten en te delen met anderen one drive, dropbox,.... zal samen meer dan 25gb zijn en al je foto van je smartphone worden auto opgeload op die ruime, geen verlies van foto's ...
... Meer weergeven
30-12-2015
17:55
Ja, je hebt gelijk in Windows 10 werkte het nog wel en met Office 2007 , maar ik heb nu Office 2010 er op gezet en dan werkt SharePoint designer niet meer omdat het een 32 bit programma is en Windows 10 en Office 2010 zijn beiden 64 bit, dus dit geef een conflict en heb het moeten verwijderen. ben ondertussen bezig met een programma dat ik van iemand mag gebruiken en dat Studio Webdesign 5 heet en ik heb dus veel werk om alles over te zetten naar de nieuw website, deze keer zonder frames, omdat dit een achterhaalde techniek is en niet handig werkt op een tablet PC bijvoorbeeld. Dus binnenkort is de nieuwe versie van www.sjaakie.be online !
... Meer weergeven
29-10-2015
10:20
Beste mensen van Telenet , alle medewerkers en management, Langs deze weg wil ik jullie van harte prodiciat wensen met fantastische resultaat dat jullie geboekt hebben de laatste tijd en wat deze morgen in "Het Nieuwsblad" gepubliceerd is. Het is te danken aan de vriendelijkheid, de goede service en goed management dat jullie dit mooie resultaat bereikt hebben, dat heb ik de laatste 15 jaar mogen ervaren, want zo lang ben ik al klant bij jullie, van in de tijd dat Telenet nog met kraampjes op de markten ging staan. Voorlopig ben ik met mijn mobiele telefoon tijdelijk overgestapt van Telenet naar Proximus Pay & Go, om de reden dat ik hier in de grensstreek met Nederland bijna nooit bereikbaar was op het Mobistar netwerk en dus ook niet kon telefoneren en dat vind ik erg jammer. Van zodra Het Base netwerk operationeel is bij jullie, dan kom ik met mijn mobiele telefonie terug bij Telenet, dit heb ik reeds telefonisch aan een medewerker van jullie doorgegeven en ik krijg dan een bericht van jullie is mij beloofd, zodat ik deze overstap kan doen. Ik heb dan alles in één pakket bij jullie en ben heel tevreden over jullie diensten en dat al 15 jaar lang ! Door de jaren heen heb ik jullie zien groeien doordat jullie goede kwaliteit leveren en luisteren naar de wensen en problemen van de klant en deze in no time oplossen , mede door zeer kundige mensen bij de technische dienst en de helpdesk die de klanten met raad en daad bij staan en mijn contacten met jullie helpdesk en technische dienst zijn altijd heel goed verlopen en de mensen zijn erg vriendelijk aan de telefoon en het gaat in een ontspannen sfeer, wat ik heel belangrijk vind. Hier wilde ik het voorlopig even bij laten en wens jullie nog veel succes voor de toekomst ! Met vriendelijke groeten, Ronald de Smet 9960 Assenede
... Meer weergeven
19-06-2015
11:12
Ik raak al 2 dagen niet binnen bij 015/666666 of 080066051 ! Kan ik dat sociaal tarief niet per mail aanvragen of per brief ?
... Meer weergeven
22-04-2015
11:53
Hallo, Aangifte bij ecops... Ik heb gisteren hetzelfde antwoord gekregen van de klantendienst en ben dan gaan kijken op die site. Vermits de knop voor meer uitleg niet werkte heb ik de blauwe lijn van de politie maar eens gebeld. Daar werd mij uitgelegd dat het in België niet strafbaar is om iemand te bellen (al dan niet met een privé nummer). Enkel indien je werd opgelicht kan je aangifte doen en kunnen zij je helpen. Dus aangifte doen omdat je last hebt van dagelijkse oproepen heeft geen enkele zin. En dat je minder last zou hebben van diezelfde oproepen nadat je aangifte hebt gedaan, zoals de klantendienst mij verzekerde, zit er ook al niet in blijkbaar. Groetjes
... Meer weergeven
21-03-2015
17:20
Het ging hier over een probleem met 2 mailboxen dat opgelost is en jullie blijven doordrammen over anti virusprogramma's, die goed of minder goed zijn ! Dat heeft toch niets meer met het onderwerp te maken, open dan een nieuwe topic waar je verder kan gaan doordrammen over anti virus of internet security hé !
... Meer weergeven
18-02-2015
00:24
Ik ben het volledig met je eens en eerlijk gezecht heb ik zeker geen klachten over de dienstverlening van Telenet, .
... Meer weergeven
11-02-2015
00:37
Mijn excuses dat ik lang niet heb geantwoord is het al stabiel of nog niet?
... Meer weergeven
08-02-2015
11:56
Ik heb de oplossing gevonden om geluid af te spelen op mijn website met de browser Google Chrome : <bgsound src="mapnaam/geluidsbestandnaam.mp3" loop="1" volume="-100" /> En dit komt in de head sectie ! ( de regel onder <title> ) Voor Internet Explorer zet je de volgende code in de body sectie van de desbetreffende pagina : <object data="mapnaam/geluidsbestandnaam.mp3" type="audio/mpeg" height="20" style="width: 3%"> dit zet je onder de regel body. De link naar het geluid kan er b.v. als volgt uitzien geluidsmap/bestandsnaam.mp3 en niet vergeten het geluid mee te uploaden naar je webruimte. Je kan beide codes in dezelfde pagina gebruiken zie www.sjaakie.be , maar hoe het in andere browsers zoals Safari e.d. werkt, dat weet ik niet, want ik heb aan 2 browsers genoeg op mijn PC. In Internet Explorer komt er een hokje met aan/uit knop te staan en bij Google een zwart blokje, dus voor mij is het probleem nu opgelost ! Groetjes, Sjaakie
... Meer weergeven
09-01-2015
18:58
Verschillende jaren geleden had je ruimte op een server van Telenet, waar je foto's naar kon upladen en bewerken, er een kader rond zetten e.d. en je kon je foto's delen met anderen. Waarom is dit stilletjes helemaal van het toneel verdwenen, of ben ik mis ? MVG, Sjaakie
... Meer weergeven
09-01-2015
18:43
Beste Ponnety, Nog niet heel het land is voorzien van WIFI Free, men is eerst bezig in enkele grote steden en de rest volgt, dus kijk gewoon even op de netwerf van de Telenet website, of jouw plaats er al klaar voor is. De technici kunnen niet overal tegelijk beginnen, want dan krijg je dezelfde situatie als op de wegen, waar je van de ene mleiding naar de andere gestuurd wordt en aan het eind van het liedje terug op de plaats van vertrek komt, waar het bord "OMLEIDING - DEVIATION" staat ! Meer info vind je hier http://klantenservice.telenet.be/content/wat-houdt-de-grote-netwerf-in Groetjes, Sjaakie
... Meer weergeven
08-01-2015
01:01
Wat bedoel je met inbegrepen, je hebt gewoon 50 MB webruimte, thats all ! Als je meer wilt, moet je bijbetalen ! Ik begrijp je vraag niet goed, kan je wat duideijker zijn, wat je precies bedoeld ? Sjaakie
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 22-04-2015 12:52 | |
1 | 20-04-2015 20:01 | |
2 | 22-04-2015 10:52 | |
2 | 11-03-2015 22:15 | |
1 | 09-01-2015 19:13 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
294574 | 08-02-2015 13:03 | |
294580 | 08-02-2015 12:31 |