De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.110 netweters
154.552 antwoorden
20.935 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Telenet TV-app: software versie R5.16

Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....

Webmail - probleem met inloggen

Sinds zaterdag heb ik problemen met webmail in Google Chrome. Ik was gewoon bezig in mijn webmail, toen ik er ineens uitgegooid werd (zie foto). Daarna kreeg ik steeds dezelfde melding bij prober...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Storing Studio 100 TV

Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...

Van een WIGO 6 GB naar abonnement zonder mobiel

Heb nog altijd een pack Wigo 6 Gb (voor 2 GSM's !) en ben daar, zacht gezegd, niet gelukkig mee. Het enige dat Telenet mij kan voorstellen is een One aan een hogere prijs natuurlijk en dat wil ik ze...

Webmail - probleem met inloggen

Sinds zaterdag heb ik problemen met webmail in Google Chrome. Ik was gewoon bezig in mijn webmail, toen ik er ineens uitgegooid werd (zie foto). Daarna kreeg ik steeds dezelfde melding bij prober...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...

Picture in picure zwart beeld

Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15.   Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...

TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" werkt niet

Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...

Mails ouder dan 1 maand verdwenen Outlook 2021

Vandaag bij het openen van mijn Outlook kwam ik tot de vaststelling dat alle mails ouder dan 1 maand verdwenen zijn uit mijn Outlook en dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb aan de instelling...

Re: Van een WIGO 6 GB naar abonnement zonder mobiel

@sb oei heeft u sluikreclame voor Yoin niet gewerkt? 😉

Re: Nieuwe modem werkt nog niet na contact klantendiens

Vanmorgen naar de telenetshop geweest om nieuwe zwarte modem op te halen. Na het installeren ervan bleek ik geen telefonie en internet meer te hebben. Gebeld met klantendienst en deze wisten me te ze...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

Blij dat mijn vrees (geen complot theorie) ongegrond bleek en de EPG het weer doet echter, de ondertiteling doet het nog steeds niet (vandaag 13u45). Ik krijg de melding:'Er wordt momenteel geen audi...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

Hallo @flip1953, Ik wil graag verduidelijken dat we absoluut wél 24/24 7/7 permanentie hebben voor dit soort incidenten. Maar er moet deze keer helaas iets fout gelopen zijn in het proces. Gro...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

@Janneke_Dust  schreef: EGP werkt terug voor TV met CI kaartje. Zoals we vermoedden was het dus een "klein" technisch probleem, dat héél vlug verholpen werd op een maandag morgen. Jam...