De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.593 netweters
158.300 antwoorden
21.357 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.22 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet start 15/10 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.22 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 22/10 de nieuwste versie. Is dat niet het ge...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Telenet TV-app: software versie R5.21

Telenet startte 22/09 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.21 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 02/10. ...

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Feestpromo bestellen als bestaande klant

Beste, Ik wil van de feestpromo bestellen maar omdat ik al klant ben van de hoogste abonnement kan ik geen gebruik maken van de feestpromo als ik kon zou ik mijn abonnement verhogen en dat kan ook...

Heeft het nog een voordeel om een modem only te houden?

Hallo, Ik gebruik nog altijd een 24*8 Doc 3 Emta(docsis) modem only. Hier haal ik max 190 Mbps download en 19 Mbps upload mee. Af en toe krijg ik een telefoontje van telenet om te vragen mij...

Nieuwe modem vervangen door... ouder model?

Een half jaar geleden begaf mijn modem CH8568LG (witte box) het. Ik mocht toen naar de winkel gaan om deze in te ruilen en kreeg het nieuwe model mee F@ST3896LG-TN mee. Voordeel van deze laatst...

Vistron VDR2101

Het toestel is defect en ik zoek vervanging. Telenet biedt dit toestel niet meer aan en bij online winkels vind ik het niet meer terug in het aanbod. Bij amazon bieden ze wel de Vistron VT855-N DVB...

Telenet Incentive Plan perikelen

Hebben jullie al meegemaakt dat jullie van werkgever veranderd zijn, en dat een Telenet Incentive Plan niet meer geactiveerd geraakt via de nieuwe werkgever?   Werkgever 1: cancelt het plan ...

Ik heb Wifi, maar het werkt niet

Mijn maat heeft een laptopje gekocht en heeft het bij mij achtergelaten om het in gang te steken. Ik heb dat gedaan, en wou online gaan via mijn Wifi, maar dat lukte niet. Hij vond mijn Wifi, maar to...

Oma overleden; telenet stuurt : "Jammer dat u uw ..."

Ons oma was overleden.  Telenet zorgt voor weinig administratie volgens deze website. https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/verhuis-of-overname/je-a...

Feestpromo bestellen als bestaande klant

Beste, Ik wil van de feestpromo bestellen maar omdat ik al klant ben van de hoogste abonnement kan ik geen gebruik maken van de feestpromo als ik kon zou ik mijn abonnement verhogen en dat kan ook...

Correcte netwerkdiagnose via MyTelenet?

Hi, Vanmorgen start ik mijn pc op. Ik krijg geen internet van mijn Telenet 360 pod. Geen probleem, even de pod opnieuw ingestoken en internet was terug.   Maar voordien had ik even een netwer...

TV-box IP gebruiken via UTP of wifi.

Hoi. Toen we onze ‘oude’ digiboxen hadden, waren beiden aangesloten op netwerk met kabel en nooit problemen. Sinds we de nieuwe , hele kleine digiboxen hebben, is op 1 plaats een probleem (modem staa...

Re: Disney+ voegt meer HDR10 titels toe

@Master-Magic  schreef:   braveheart is bv meer of 20GB in grote in 4K HDR ( nog niet alle films zijn in HDR10(+). @Master-Magic kleine correctie alle films bij Disney+ die 4K U...

Re: Ik heb Wifi, maar het werkt niet

Aha, daarvoor is dat vergeten nodig.  Okee, nu snap ik het. Geef toe, het klinkt bizar... maar ik kan het proberen.  Mijn netwerk stond inderdaad in die lijst.  En, mijn modem opstart...

Re: Feestpromo bestellen als bestaande klant

Als klant wil ik krijgen waarvoor ik betaald heb. Als zij de iets krijgt, ben ik daar niet jaloers op. Ik kan dan wel eens denken dat ik dat ook graag zou krijgen, maar nooit zal ik denken dat ik dat...

Re: Feestpromo

We zijn super tevreden klanten voordat ie zon promos acties uitvoeren. 

Re: Feestpromo

@SarahV  schreef: Daar heb je 100% gelijk in. Ik overweeg zo om eventueel 'jaarlijks' van provider te veranderen en zo telkens gebruik te maken van hun promoties / kortingen. Je moet dat n...