25.049
netweters
|
154.155
antwoorden
|
20.900
vragen
|
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....
In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...
Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...
Ik dacht dat eSIM ondertussen ook ondersteund werd voor de dataSIM (in OneUP) Hoe activeer ik dat? Ik kan precies enkel een fysieke data SIM kaart bestellen? Titel gewijzigd door...
Bij het betalen van mijn aanrekening ben ik op Mijn Telenet geweest en daar het volgende vastgesteld. In de sectie Mijn Prodcuten -> Producten en opties -> Beheer je opties staat mijn huidige ...
ik heb nu de TV Box (DCX960). Als ik overschakel naar de nieuwe tvbox gaan dan, zoals vroeger, alle opgenomen programmas die er nog op staan verloren? Titel gewijzigd door DeMMi (mod) ...
Tv werkt niet, geen signaal. Ook niet bij de buren. Zelfs opnames op digicorder zijn niet meer te bekijken. Telenet doet niets. Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: T...
Ik kan de safepot plus app niet meer gebruiken, het lijkt of iemand anders de app beheerd, ook staan de telenet toestellen niet meer in de telenet zone.... bij instellingen van de app komt ook ...
Normaal wel, dat staat hier toch beschreven: Alles over je ONE(up)-datasimkaart | MyTelenet Er staat echter niet expliciet hoe je de eSIM moet "bestellen"
Een mogelijke (tijdelijke) oplossing kan zijn om "CONSULT" te sturen naar 1921. Zo krijg je wel jouw verbruik te zien.
Ik dacht dat eSIM ondertussen ook ondersteund werd voor de dataSIM (in OneUP) Hoe activeer ik dat? Ik kan precies enkel een fysieke data SIM kaart bestellen? Titel gewijzigd door...
Hier schijnt niet iedereen last van te hebben, het is daarom zeer belangrijk dat dit gemeld wordt via de storingsdienst. Volgens de helpdesk kan dit betekenen dat ze makkelijker de fout in het systee...
Dank jullie wel voor de voorbeelden. We hebben dit intern doorgegeven. Van zodra we meer informatie ontvangen, zullen we dit laten weten.