De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.699 netweters
159.056 antwoorden
21.446 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Telenet TV-app: software versie R5.23

Telenet startte 27/11 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.23 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 2/12. ...

5.23 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 25/11 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.23 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 3/12 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

5.22 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet start 15/10 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.22 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 22/10 de nieuwste versie. Is dat niet het ge...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Telenet TV-app: software versie R5.21

Telenet startte 22/09 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.21 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 02/10. ...

Honeywell T6 thermostaat heeft 2.4ghz nodig

Ik heb een Honeywell T6 thermostaat gekocht. Om die te connecteren met de bijhorende iPhone Resideo-app, moet de app toegang vragen tot het Lokaal netwerk. (via Privacy - Lokale netwerken) Maar de ap...

Bandbreedte WiFi zakt (bijna) elke avond drastisch in.

Is er een algemeen probleem de laatste dagen met modems van het type CH7465LG-TN?   Ik vraag dit omdat ik nu al ongeveer een week bijna elke avond, bvb. gisteravond wél, eergisteravond niet, m...

Is de Telenet TV-box IP echt slecht?

Sommige mensen hier zeggen dat de ip tv box slechter is dan de tv box v1 en v2. Is dat echt zo? Is dat nog altijd zo?  ik vind dat best raar. Hoort dat niet “beter” te zijn dan tv via coax...

Verkeerde info voor installatieafspraak

Hallo collega's,      Vandaag heeft een klant van mij contact met me opgenomen om te vragen welke coax- en UTP-kabels nodig zijn voor een nieuwe installatie. Ze heeft onderstaande ...

Kan niet aanmelden op My Telenet

Als ik naar Mijn Telenet surf en ik druk op de knop aanmelden gebeurt er niets, ik kan nergens een gebruikersnaam/en/of paswoord invoeren. Dit doet zich voor in al mijn browsers en op diverse PC's,...

Telenet app op formuler z11 start niet meer

Ik heb 2 tv-boxen van het merk Formuler. (Z11-pro-max-bt1).  sinds 2 dagen nu werkt de telenet-app hier niet meer op.  Als ik de app wil starten wordt het scherm 2 seconden zwart en gebeu...

Maandelijkse korting 5 euro Play sports sind zomer 2025

Op 15-Jul-25 ontving ik een email van Telenet dat Telenet elke maand 5 euro korting ging geven vanaf start voetbalseizoen 25-Jul-25 als er geen oplossing wordt gevonden met DAZN ivm voetbalrechten. ...

Connectie smart devices met wifi netwerk

Beste Sinds gisteren kunnen 2 van mijn smart devices (homewizard P1 meter en Renson healthbox) geen connectie meer maken met mijn wifi netwerk. Ik heb zelf niets gewijzigd dus veronderstel dat er e...

Wegvallende internetverbinding. Wat te doen?

Ik heb al maandenlang problemen.  Eerst coaxkabel vernieuwd,  daarna modem, pods erbij en probleem blijft. Als ik bel zien ze telkens storingen, ondertussen al 4 techniekers langs geweest...

Telenet webmail reageert regelmatig niet meer

De voorbije maand 'bevriest' de webmail regelmatig. Als het heel lang duurt, verschijnt zelfs de melding 'Page unresponsive' . Het kan gebeuren in eender welke map, evenals wanneer ik een mail venst...

Re: Problemen thuisnetwerk

Ik heb opgezocht wat NIU is, dat is ook vernieuwd geweest bij de aansluiting van de nieuwe coax. Als ik bel krijg ik verschillende antwoorden, is nooit echt duidelijk. Heb al gezegd dat het al de zo...

Re: 5g VONR

Ik zie inderdaad weinig meerwaarde voor voice over 5G momenteel.  Er zijn andere dingen die meer aandacht vragen .... Ik deel bijgevolg de mening van @Peter78 

Re: Problemen thuisnetwerk

@Vnst  Eigenlijk hebben ze dit gedaan want ze zeggen dat ze storingen zien in je modem.  Maar ik als de kenner vraag me dan af , zijn die modem events ( is de vak taal sorry ) enkel bij j...

Re: Problemen thuisnetwerk

Waarom willen ze dit dan niet doen als ik bel? Als ik vandaag terugbel hoe kan ik dan iemand overtuigen om dit intern te bekijken? Ik ben geen kenner op dat vlak, ik ervaar problemen die ik heel gra...

Re: Problemen thuisnetwerk

@Vnst  Dit moet intern bekeken worden.  Die technieker die komt bij je de zaterdag zal een 'gewone' technieker zijn. Als dit buiten situeert dien je een netwerk technieker te hebben en da...