25.101
netweters
|
154.489
antwoorden
|
20.936
vragen
|
Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...
Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...
Hallo iedereen, Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C). Sinds kort doet zich echter het v...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Wij krijgen sinds gisteren 4 juli geen informatie meer in de tv-gids. Alle lijnen staan op "geen informatie beschikbaar". Doet zich voor op 2 toestellen met CI+ kaartje.
Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15. Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...
is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?
Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...
Is een algemeen probleem. Het antwoord dat ik kreeg van de klantendienst: "Onze excuses, hiervoor staat al een tijdje een algemeen incident open bij ons. Voorlopig wachten we nog op ee...
@Karin schreef: Probleem zit dus waarschijnlijk bij Telenet. Heeft iemand al een reactie van Telenet gehad mbt dit probleem? Niet "waarschijnlijk" ... het probleem zit bij Telenet 😀...
@Jurre_DVries Ik vermoed dat je thuis onstabiele wifi heb en dat je daarom regelmatig terugvalt op mobiele data. Kan je ons zeggen of je een eigen router hebt of je alleen de router van T...
Bij ons zelfde probleem. Sinds enkele dagen zien we geen TV-gids meer. Kaart in- en uitsteken helpt niet. 2e TV met CI-kaart heeft zelfde probleem, dus het ligt niet aan de TV of aan de CI-kaart. P...
De ondertiteling (o.a. voor slechthorende) doet het plots, samen met EPG ook niet meer!? Shame on Y TLN. Ik vrees voor een bewuste strategie en ... juist nu moet ik binnen enkele dagen mijn fac beta...