De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.530 netweters
157.707 antwoorden
21.292 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.22 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet start 15/10 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.22 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 22/10 de nieuwste versie. Is dat niet het ge...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Telenet TV-app: software versie R5.21

Telenet startte 22/09 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.21 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 02/10. ...

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

externe monitor geeft geen geluid

Het geluid van mijn laptop (windows 11) werd altijd prima afgespeeld via de geluidsboxen van een externe monitor die via HDMI aangesloten is op de laptop.  De monitor werd nu één keer via vga-s...

Surfsnelheid beperkt

Ik heb sinds kort een One for 2 en dat is toch met +/- onbeperkte download. Nu krijg ik in Mijn Telenet op de telefoon de melding dat de surfsnelheid tijdens de piekuren wordt beperkt. De reden is ...

statusbalk verdwenen

telefoon Samsung Galaxy A14 Na een systeem-update is de statusbalk bovenaan het scherm verdwenen en zijn de pictogrammen wifi, batterij, locatie, dempen, enz. ... dus niet meer binnen handbereik. H...

360 Backup

Ik heb sinds vandaag een externe 4G modem via 360 Backup (https://www2.telenet.be/business/nl/soho/aan-de-slag/internet-back-up.html).  De technieker heeft de installatie gedaan, en getest, en ...

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging

  Op de site van telenet krijg je een mooie melding dat we nu genieten van verhoogde snelheden. Is er iemand die hier al van geniet? Want hier is alles bij het oude gebleven. Abbo: Wigo Modem: ...

Nieuwe modem + 360 pods, maar oude wifi-naam verschijnt

Hey allemaal, We hadden al een tijdje slecht internet, dus ik ben langsgegaan in een Telenet Center. Daar vertelden ze me dat we nog materiaal hadden van 2018, dus ik heb een nieuwe modem gekregen e...

Foutcode 3016 Telenet TV op MacBook

Ik krijg geregeld de melding "deze video kan niet worden afgespeeld 3016" 

geen internet inhoud smart tv

Weet niet of dit juiste plaats is maar ik heb hier ineens geen internet inhoud meer op mijn sony brava smart tv  Ik heb tv met een kaartje & ging altijd via youtube applicatie of via smartp...

welke modem voor terugkijktv via UTP?

Dus de Telenet technieker verving een paar dagen terug onze oude modem, betreft een CBN 24 8 DOC 3 . Deze zie ik niet bij de geschikte modem staan die Telenet nu nog ondersteunt. Maar het model ...

Haperingen in Apple TV+ app op TV Box

Hallo, is er iemand die ook al ondervonden heeft dat de Apple Tv app geregeld blijft haperen?  Beeld stopt 1sec en geluid ook.  Dan gaat het weer verder, tot de volgende hapering. ik heb ...

Re: Nieuwe modem besteld via MyTelenet

Maar wel via Google, toch? IPv4: 195.130.130.1 en 195.130.131.1 IPv6: 2a02:1800:100::41:2 en 2a02:1800:100::41:1

Re: Nieuwe modem besteld via MyTelenet

Mijn internet valt regelmatig weg met de nieuwe toren modem. Kan dat te wijten zijn aan DNS-server adressen? Wat zijn de officiële Telenet DNS-server adressen?   Ik vind die nergens op hun web...

Re: WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging

@Curtricias  schreef: "En op je maandelijkse rekening zal er een beter alternatief op gestaan hebben ze zijn dat verplicht op te zetten" En waar op mijn aanrekening zou dat dan moeten sta...

Re: Comedy Central: 17/10 tv-gids niet synchroon &&&&

Dag @WG94, Dat klopt, en ik zal dat zeker opnemen. Maar typisch hebben zo'n grote, internationale broadcasters meerdere parallelle paden waarlangs ze hun data naar al hun afnemers doorgeven. V...

Re: Comedy Central: 17/10 tv-gids niet synchroon &&

Paramount is inderdaad laat met hun aanpassingen. Deze keer hebben ze de laatste wijzigingen donderdag middag aangebracht in hun tv-gids voor Comedy Central, dat kan je zien op Paramount's publi...