|
25.719
netweters
|
159.218
antwoorden
|
|
21.462
vragen
|
Wat is er aan de hand met de TV-app, gebruik deze op PC met chrome nog geen grote problemen gehad maar nu de laatste dagen na opstarten en vrij lang wachten, kan ik zien wat ik wil maar als ik...
Sinds enkele weken heb ik de nieuwste tv box ip ( kleine zwarte kastje ) . Nu heb ik geen surround sound meer via deze box. Dit zou nog kunnen zitten in de aansluiting ( spdif via tv naar vers...
Telenet startte 27/11 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.23 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 2/12. ...
Telenet startte 25/11 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.23 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 3/12 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet start 15/10 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.22 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 22/10 de nieuwste versie. Is dat niet het ge...
Ik heb One met 1 simkaart. Als ik het goed begrijp, zou de promo geldig zijn voor mij als ik upgrade naar Oneup zonder een 2de simkaart toe te voegen, toch? De feestpromo is geldig voor: Besta...
Vandaag wegens problemen met de modem een nieuwe 360° modem gaan halen, en een pod. Nu stel ik vast dat mijn digicorders niet meer interactief zijn. Ik heb in oude berichten gezien...
Beste Sinds gisteren kunnen 2 van mijn smart devices (homewizard P1 meter en Renson healthbox) geen connectie meer maken met mijn wifi netwerk. Ik heb zelf niets gewijzigd dus veronderstel dat er e...
Ik heb een Honeywell T6 thermostaat gekocht. Om die te connecteren met de bijhorende iPhone Resideo-app, moet de app toegang vragen tot het Lokaal netwerk. (via Privacy - Lokale netwerken) Maar de ap...
Is er een algemeen probleem de laatste dagen met modems van het type CH7465LG-TN? Ik vraag dit omdat ik nu al ongeveer een week bijna elke avond, bvb. gisteravond wél, eergisteravond niet, m...
Wat is er aan de hand met de TV-app, gebruik deze op PC met chrome nog geen grote problemen gehad maar nu de laatste dagen na opstarten en vrij lang wachten, kan ik zien wat ik wil maar als ik...
De laatste weken dagelijks problemen bij het bekijken van opnames of uitgesteld kijken (gewoon Tv-kijken lukt wel): constant meldingen "bufferen", "netwerk overbelast". Ik had juist via mytelenet ee...
De laatste dagen is de TV app zo traag. Nog mensen last van?
Sinds enkele weken heb ik de nieuwste tv box ip ( kleine zwarte kastje ) . Nu heb ik geen surround sound meer via deze box. Dit zou nog kunnen zitten in de aansluiting ( spdif via tv naar vers...
Ik heb One met 1 simkaart. Als ik het goed begrijp, zou de promo geldig zijn voor mij als ik upgrade naar Oneup zonder een 2de simkaart toe te voegen, toch? De feestpromo is geldig voor: Besta...
Ben nu al 4jaar bij tv vlaanderen met decoer als met de app nooit geen problemen kheb telenet tv buuten gewipt 6techniekers langs geweest en was altijd tzelfde de ene technieker zei dit en dat en de ...
Sinds vannacht plots opgelost. Laatste 3-acties (bewapening, test signaal en ontwapening) correct gelogd bij meldkamer. Nu wachten op telefoon van technische back office om te vernemen wat men hiervo...
Ik heb over 2 dagen met Telenet in hun chat gezeten met 3 verschillende medewerkers. veel hulp kwam niet van hun kant. Ze concludeerden dat de Z11 en zelfs de Z12 verouderde apparaten zijn en ...
Wat is er aan de hand met de TV-app, gebruik deze op PC met chrome nog geen grote problemen gehad maar nu de laatste dagen na opstarten en vrij lang wachten, kan ik zien wat ik wil maar als ik...