Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De Netweters in een ander lettertype!

Vanaf vandaag gaat De Netweters met een ander lettertype door het leven! 

 

Vorige week hebben we beslist om het lettertype van De Netweters te aligneren met het lettertype van de Telenet website. De voorbije dagen heeft de developer enkel wijzigingen uitgevoerd achterliggend om dit te verwezenlijken.Vandaag heb ik deze verandering live gezet.

 

Als De Netweters er dus een wat anders uit ziet dan gewoonlijk, heb je helemaal gelijk. Je mag gerust zijn, het zijn niet je ogen die je voor de gek aan het houden zijn! Smiley Erg vrolijk


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
8 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

De Netweters in een ander lettertype!

Ik had het onmiddellijk opgemerkt. 🙂 Voor smartphone vind ik het in elk geval een verbetering.

 

Edit: Ik neem mijn woorden terug. Op het bord-overzicht zie ik geen enkel verschil tussen gelezen en ongelezen ,(normaal in het vet) berichten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De Netweters in een ander lettertype!


@sb  schreef:

Op het bord-overzicht zie ik geen enkel verschil tussen gelezen en ongelezen ,(normaal in het vet) berichten.


 

@sb, terechte bemerking! Dat was me zelf nog niet opgevallen. Ik laat dit aanpassen, zodat je terug het verschil tussen gelezen en ongelezen kan zien. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De Netweters in een ander lettertype!

@sb, de developer heeft dit rechtgezet. Heb het net even gecontroleerd en volgens mij is dit nu in orde. Je kan terug zien zien welke posts je al gelezen hebt en welke nog niet, aan de hand van de titel. Staat hij vetgedrukt, heb je de post nog niet gelezen. Staat hij normaal weergegeven, heb je alles gelezen in dat onderwerp. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

De Netweters in een ander lettertype!

Ik had de verandering ook onmiddellijk bemerkt en vroeg me in eerste instantie af of ikzelf per abuis iets aan de settings veranderd had ... Maar neen, het is een systeemaanpassing vanwege telenet Smiley Vrolijk

 

Ik vind het wel goed. Smiley Erg vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

De Netweters in een ander lettertype!

Lijkt in ieder geval opgelost te zijn. Op de smartphone moest ik even uitloggen en terug inloggen, maar daar is het nu OK. Ik moet wel zeggen, en dit is natuurlijk puur subjectief, dat ik het lettertype op mijn 24" monitor allesbehalve aangenaam vind. Normaal gezien kan ik Fx instellen om een ander lettertype te gebruiken en dat ga ik wellicht ook doen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

De Netweters in een ander lettertype!

Heb ik nu een slechte bril ofzo maar ik zie voor mij nergens een verschil tussen gelezen en ongelezen berichten.

Het lettertype om een bericht in te geven vind ik best OK. Ik hou nu eenmaal van contrastrijk. Ik heb een hekel aan de moderne trend voor grijze letters.

Elk zijn meug zekers.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De Netweters in een ander lettertype!

@igvfer, zo ziet het er bij mij uit.

De onderste post is ongelezen, daarom dat de titel vetgedrukt staat. 

 

Maar ik kan zeker begrijpen dat iemand het vorige lettertype bijvoorbeeld beter vond. Sowieso zijn we van plan in de toekomst De Netweters nog eens in een volledig nieuw jasje te steken. Maar daar heb ik helaas geen concrete timings over. 

 

Gelezen-ongelezen.PNG


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

De Netweters in een ander lettertype!

Eerlijk! Ik gebruik dat scherm zelden daarom was het mij nog niet opgevallen. Alvast bedankt. Ik zie het nu ook zo.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.