Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

Telenet is aan het nadenken over de toekomst van de powerlines, meer bepaald over het design. Hiervoor hebben we jullie mening en input nodig.

 

Zoals de meeste weten, gebruikt Telenet op dit moment relatief kleine powerline adapters. Je kan ze vrij goed verbergen én ze hebben een extra stopcontact plug. Maar is dat eigenlijk wel nodig? Er zijn ook andere oplossingen: grotere toestellen die meer aanwezig zijn in de ruimte met soms zelfs extra poorten.

 

Naar wat gaat jullie voorkeur nu uit?
Kleine powerlines die je goed kan verbergen met minder kracht waardoor je meer toestellen nodig hebt, met minder vrijheid in design en ook minder poorten?
Of liever één groter device dat meer opvalt, krachtiger is waardoor je er minder van nodig hebt, met meer vrijheid qua design en meer poorten?

 

En hoe belangrijk is het design nu eigenlijk...
Moet het afgelijnd zijn en blenden met je eigen apparatuur of maakt dat absoluut niets uit, zolang het maar werkt?

 

Daarnaast zouden we nog willen weten of je bereid bent om meer te betalen voor kleine powerline oplossingen waar je er meer van nodig hebt, dan één grotere oplossing die ineens meerdere ruimtes kan afdekken. 

 

Voor zij die wat inspiratie nodig hebben, hier enkele foto's van andere WiFi oplossingen. Heb je een ander design gezien? Voeg er dan zeker een afbeelding van toe aan je antwoord. 

 

1.

Powerline 1.jpg

2.

Powerline 2.jpg

3.

Powerline 3.jpg

4.

Powerline 4.jpg

5.

                                                   Powerline 5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bedankt om je mening met ons te delen! 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (3)
21 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

@janbeer

Lijkt me technisch nogal onmogelijk aangezien een stopcontact niet waterdicht is 😉

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Powerlines en hun design, geef ons je mening!


@Arthur2@  schreef:

@janbeer

Lijkt me technisch nogal onmogelijk aangezien een stopcontact niet waterdicht is 😉


https://www.beslist.be/products/klussen/r/waterdichte_stopcontacten/


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
naniewoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

Ik zit zo te denken dat misschien Telenet een influencer kan zijn om de design van hun powerline als voorbeeld kunnen ontworpen worden om buitengebruik te stimuleren. Ik zit zo te denken dat een klepje over de stopcontact misschien een oplossing kan zijn?

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

@sb

 

Die zijn alleen maar 'waterdicht' als je er niets in steekt, dat was wat ik bedoelde.

 

Ik denk dat waterdichte powerlines geen optie zijn maar bijvoorbeeld weer en zonlicht bestendige (want plastiek en zonlicht gaan echt niet samen en temperatuurverschillen zorgen ook voor problemen) powerlines zouden wel een leuke feature zijn maar dat is waarschijnlijk alleen maar handig voor een beperkt aantal mensen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

kijk eens bij ni"usblad die zijn mooi en duidelijk ofwel de vorm van je accespoints

Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

Beste Suzy, mijn voorkeur gaat uit naar powerline's met ingebouwd stopcontact maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik vindt de functie belangrijker dan het uitzicht. Tenslotte zijn de powerlines om de wifi dekking te verbeteren en niet als postuur bedoeld. Maar zoals al aangehaald dit is mijn persoonlijke mening.

janbeer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
O dierbaar België.. Primeur! It's your third party! It's your second party!

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

Dat klepje er op dat kan toch niet zo moeilijk zijn hé