24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
VTM Go komt met een betalende optie, vtmgo+ tegen 4,95 euro per maand kan je dan alles zien zonder reclame.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: VTM Go komt met betalende optie zonder reclame
Ben ik blij dat ik niet VTM kijk.
Om de 15 minuten reclame,nie normaal,knop VTM ging hier snel af.
Gewoon afzetters.
Nog in geen 100 jaar, het is wellekens geweest.
@Master-Magic bedankt om te delen!
Had het deze ochtend ook gelezen. Zal nog even links vermelden naar enkele bronnen waar het nieuws staat:
En de play zenders van vier en Co komen ook met een betalende optie binnenkort.
Streaming is een succes, nu wilt DPG media en play consorten in België er van profiteren door er extra geld mee te verdienen.
Welke zot geeft daar nu geld aan??
Pas op er zijn nog veel mensen die naar vtm kijken en er was vraag na
in buurlanden zijn ze al tijdje bezig met dit systeem
natuurlijk 4 euro per maand zal ergens anders bespaard worden
door de klant
@Master-Magic schreef:Dat is door het HBO aanbod dat het duur is
HBO Max (HBO + Warner Brothers (gigantische bibliotheek) + Max Originals + Cartoon Network + DC) begint in NL vanaf €6/maand, en is dus een pak uitgebreider. Uiteraard niet 1 op 1 te vergelijken, Streamz zal een stevige som betalen voor het gedeelte HBO content dat ze hebben, maar dit is dus maar een fractie. Voor die ene Streamz Original extra per maand dubbel zoveel vragen als HBO Max, lijkt me op termijn echt niet de moeite.
Wat doet Telenet om dit te counteren aub ?
Betalend vooruit kijken van een serie kost bij Telenet 2.99 euros per aflevering, 24 uur beschikbaar.
Bij VTM GO + 4,95 per maand, blijvend beschikbaar ...
In mijn geval een verschil van 50 euros tegenover 4,95 euros
Is dit antwoord hier relevant dan ?
@FAD schreef:
Wat doet Telenet om dit te counteren aub ?
Betalend vooruit kijken van een serie kost bij Telenet 2.99 euros per aflevering, 24 uur beschikbaar.
Bij VTM GO + 4,95 per maand, blijvend beschikbaar ...
@FAD Telenet is inderdaad ook op de hoogte gesteld van het aanbod van VTM GO+. Dit product biedt de mogelijkheid om programma's vooruit te kijken, wat ook kan via de TV-theek van Telenet. Het aanbod van wat er qua programma's op de zenderzone komt en aan welke prijs dit wordt aangerekend, wordt echter ook door VTM (DPG Media) bepaald. Telenet zal met hen hierover verder in gesprek gaan.