25.232
netweters
|
155.728
antwoorden
|
21.035
vragen
|
Hallo,
Ik heb gisteren via Mijn Telenet een aanpassing gedaan in mijn abonnement om te switchen van Telenet TV met de TV box naar Telenet TV Flow gezien wij maar een handvol zenders effectief kijken. Maar nu blijkt dat in mijn abonnement beiden aanwezig zijn. Dit wilt zeggen dat ik ook voor beide producten betaal.
Nochtans als ik naar het overzicht kijk dat in mijn mailbox zit; dan zie ik dat de TV Box hier niet in vermeld staat. Kan het zijn dat bij Telenet zelf iets is misgegaan waardoor de TV box niet uit mijn abonnement gehaald is? Best wel vervelend gezien ik nu toch 22 euro te veel betaal voor de TV box. Neem ik hiervoor best even contact op met Telenet zodat zij dit kunnen checken en corrigeren?
Bijkomend, wat moet ik doen met de TV Box ? Breng ik deze gewoon binnen bij er een erkend Telenet verdeler?
Bedankt voor de hulp!
Je hebt in je mailbox een bevestiging gekregen kijk ook in je spam
Daar zal ook een label zijn van post nl om de tv box te versturen
De rest zal aangepast worden kan even duren dat je dat ziet in mijn telenet
Maar zolang je de bevestiging heb gekregen moet niets doen het komt in orde
Ik heb juist voor de zekerheid eens gekeken maar er zat geen mail in de spam met betrekking tot het terugsturen van de TV box. Misschien dat die pas de volgende werkdag gaat toekomen? Ik heb mijn abonnementswijziging ook pas gisteren in de vroege avond gedaan. Kan zijn dat dit een invloed heeft gehad.
Maandag neem ik contact op met Telenet als ik er zelf niet uit geraak 🙂
Als je maandag niets gekregen neem contact met telenet
https://www2.telenet.be/residential/en/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Stuur door het bewijs dat je verandert heb
Instructies en verzendlabel kan je hier vinden: Telenet-hardware leveren en terugsturen (zelf binnenbrengen in een Telenet winkelpunt is uiteraard een optie)
Het afsluiten van TV Iconic vraag je best eens na bij de klantendienst.
@DavyS schreef:Best wel vervelend gezien ik nu toch 22 euro te veel betaal voor de TV box. Neem ik hiervoor best even contact op met Telenet zodat zij dit kunnen checken en corrigeren?
Bijkomend, wat moet ik doen met de TV Box ? Breng ik deze gewoon binnen bij er een erkend Telenet verdeler?
Niets moet je doen, buiten iets minder ongeduldig zijn 🤗
Kijk binnen één week eens naar "Mijn Telenet", daar zal je exact zien welke abonnementen er nu lopen. Dan kan je nog altijd bellen voor de correctie als het toch verkeerd zou zijn.
Klanten die voor allerlei futiliteiten naar de Helpdesk bellen, zijn de oorzaak dat de wachttijden voor andere klanten die een echt probleem hebben, oplopen tot uren ... 🙄
Ik heb vandaag mijn factuur ontvangen en daar staat wel degelijk beide “Telenet TV” opties aangerekend. Dat ik geduld moet hebben begrijp ik volkomen. Maar dan mag men in de communicatie wel iets vermelden dat het deactiveren van Telenet TV met de TV Box X-aantal dagen in beslag kan nemen 😉
Pas op de factuur wordt de tv box nog gerekend met de dag van opzeg inb
De tv flow wordt berekend vanaf de dag van je geactiveerd hebt
Als goed is zou de volgende factuur een - bedrag moeten opstaan wand je hebt te veel betaald
Dag DavyS,
Goed dat je dit opgemerkt hebt!
Neem gerust contact op met de klantendienst, ze kunnen dit allemaal voor je uitzoeken en rechtzetten indien nodig.😉 Je kan hun vanaf morgen telefonisch contacteren of je kan hun vandaag ook al sturen via de MyTelenet-app.
Als je diensten stopgezet zijn, dien je de Telenet TV-box terug te sturen of terug te brengen in een van de Telenet-winkelpunten. Als je deze wil opsturen kan dat via deze link: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen....