Beantwoorden
Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Foutcode cs2211

Sinds de laatste update van april heb ik steeds last van verschillende codes: cs2211 voor het kijken van opnames en begin deze week ook nog een probleem met terugkijk tv ik dacht cs2225.Nog iemand problemen mee.Ik kreeg. Vandaag zelfs ongevraagd de ondertiteling erbij 😳.

0 Likes
9 reacties
Joeri2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Foutcode cs2211

yep, hier ook sinds vandaag opnames bekijken niet mogelijk

terug kijktv werkt wel goed

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutcode cs2211

Het lijkt erop dat iedereen deze problemen heeft.

En het lijkt erger te worden met de dag.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ypsilon
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Foutcode cs2211

Ook ik heb sinds de update naar 4.15 al 4 dagen constant problemen en foutmeldingen. De afgelopen dagen steeds problemen met de TV-theek (al 3 dagen) ook opnames bekijken en terugkijk TV werkt al enkele dagen niet zoals het moet. Ook Netflix bekijken lukt 50% van de tijd niet. De problemen zijn begonnen na de nieuwe update.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutcode cs2211

momenteel op dit moment na 23.30 kan ik mijn opnames bekijken, kennelijk al veel in hun bed 😛 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Foutcode cs2211

@Master-Magic Mijn opnames lijken ook terug te werken maar nu valt mijn tv box om de twee minuten uit. 

Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik heb de tv box achteraan al terug op en af gezet. 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutcode cs2211

@fieldoxide hier valt die niet uit, zeker dat de stroomkabel nog goed inzit ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Foutcode cs2211

Ja hoor , de stroomkabel zit perfect. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutcode cs2211

Gisterenavond was er een algemeen probleem met de TV-box, meer bepaald met opnames, terugkijk-TV en VOD (Video on Demand). Problemen zijn gestart rond 19u30 en waren opgelost rond 23u15. 

 

Maar geef jullie problemen zeker door via de Telenet klantendienst telefonisch of via Facebook/Twitter. Als er namelijk meer foutmeldingen of andere problemen merkbaar zijn sinds de update, moet Telenet dit zeker weten. 

 

@fieldoxide, uitvallende TV-boxen heb ik zelf nog nergens gemeld gezien. Lijkt me wel alles behalve aangenaam. Vermoed dat je de reset via de aan/uit schakelaar achteraan al geprobeerd hebt? Zo ja, neem ook jij best contact op met Telenet. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Foutcode cs2211

@Suzy Ik heb gisterenavond meermaals de reset uitgevoerd via de aan en af knop. 

Door dit probleem hebben we gisterenavond niets meer kunnen bekijken via de tv box. 

Vanmorgen heb ik de eerste maal de tv box terug opgezet, deze viel na ongeveer een 20 tal seconden terug uit. 

Daarna heb ik hem terug opgezet, voorlopig blijft hij werken, de geplande opnames van gisteren zijn ook af te spelen. 

Ik hoop dat het uitvallen nu wegblijft want dit is alles behalve aangenaam. 

Indien het probleem niet opgelost geraakt ga ik zeker de klantendienst contacteren.