Beantwoorden
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Via de tv-box staan er voor de programma's van VTM geen korte inhouden gepubliceerd.  Daar waar dat met de digicorder wel het geval is.

Ook kan er via de digicorder tem 13/09 programmatie gezien worden, bij een tv-box niet, enkel tot 08/09 momenteel.

Kan dit verholpen worden aub.

0 Likes
87 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@FAD Dit issue zou opgelost moeten zijn. Is dit bij jou nog niet het geval dan? Merk je dit enkel op bij Lisa of ook bij andere programma's?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@Bjarne 

Dit issue is idd deels opgelost waarvoor dank !

De korte inhouden staan er nu op.

Wel niet met een foto van de aflevering zoals op de digibox wel het geval is.

En nog steeds een dag te laat, maw, nu staat er op tem woe 12/10, daar waar dat op de digibox tem do 13/10 is. 

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Bedoel je dat de korte inhoud van 12/10 op 13/10 staat? Ik volg de reeks zelf niet, dus ik heb nog wat meer informatie nodig.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@Lieselot91 

 

Neen, ik bedoel dat wij inhouden zien tem donderdag 13/10, en de mensen met een digibox tem vrijdag 14/10.

Altijd een dag minder.

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Is dat enkel bij Lisa zo? 

 

Ik heb dit even nagekeken en momenteel kan ik tot 24/10 de korte inhoud van Lisa zien. Op 25/10 moeten de programmagegevens nog aangevuld worden, maar dat is voor alle programma's en zenders zo en lijkt me wel normaal.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@Lieselot91 @Bjarne @Vincent_DS 

Dit is bij alle programma's zo.

Mensen met een digibox kunnen 14 dagen vooruit korte inhouden zien, mensen met een tv-box 13 dagen.

Dus als u zegt op 11/10 ik kan tem 24/10 zien, dan is dat 13 dagen.  Op een digibox zien de mensen tem 25/10 op dat moment.

Ik meld dit probleem al sinds einde augustus.

Daarenboven zijn de korte inhouden die geplaatst worden in de tv-gids van de digibox, niet dezelfde korte inhouden die geplaatst worden in de tv-gids van de tv-box.

Dit is eigenlijk allemaal zeer frustrerend dat dit al zolang duurt en nog steeds niet opgelost is.

 

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Hallo @FAD  Ik merk dat het nu is aangepast. Soms kunnen de aanpassingen inderdaad langer in beslag nemen, waarvoor onze excuses. Echter kan je ondertussen wel via de Telenet Tv-app 14 dagen verder kijken om zo de programmatie te checken. 

Gr

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@bert_ 

Deze informatie is dus foutief, via de app kan nog steeds maar 13 dagen en geen 14 dagen vooruit gekeken worden via de tv-box.

Via de digibox wel.

Wanneer wordt dit nu uiteindelijk in orde gebracht aub !

FAD_0-1666109529995.png

 

 

 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box


@FAD  schreef:

@bert_ 

Deze informatie is dus foutief, via de app kan nog steeds maar 13 dagen en geen 14 dagen vooruit gekeken worden via de tv-box.

Via de digibox wel.

Wanneer wordt dit nu uiteindelijk in orde gebracht aub !

FAD_0-1666109529995.png

 

 

 


Dit is volgens mij sinds de verandering van leverancier voor de tv-gids op de TV Box. Via het Yelo-platform is dit nog de oude leverancier, die volgens mij echt wel veel beter was dan de huidige leverancier via Telenet TV en de TV Box...

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Allemaal goed en wel, maar wanneer wordt dit opgelost zoals reeds 6 weken beloofd wordt ?

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Waarom staat dit toîc trouwens germarkeerd als opgelost ?

We zijn zoveel weken verder en het is nog steeds niet opgelost !

Tot grote frustratie van de klant !

@Vincent_DS 

@bert_ 

@Bjarne 

@Lieselot91 

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Hallo @FAD  We willen dit graag toch nog verder kaderen aan onze backoffice. Soms kunnen deze zaken langer in beslag nemen. 😬 Kan je ons je klantnummer nog bezorgen via een privébericht? Dan kan ik het nodige doen om dit door te geven.  Alvast bedankt!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

En wanneer wordt dit nu opgelost ipv mij van het kastje naar de muur te sturen aub ?

Dat is nu al sinds einde augustus dat ik dit algemeen probleem aankaart.

@bert_ 

@Bjarne 

@Lieselot91 

@Suzy 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

AUB MENSEN WANNEER WORDEN DIE PROBLEMEN NU EINDELIJK OPGELOST !!!!

Zoveel verschillen tussen yelo app en telenet tv app, telkens in het nadeel van de laatste.

Probleeem met de korte inhouden, met de tv-gids, met de betalende afleveringen, ...

 

Zelfs geen enkele reactie nadat ik mijn gegevens moet doorgeven.

Dat is dan hoe men een klant helpt.

Bel even naar de Helpdesk, daar horen ze het in Keulen donderen ... Komaan zeg, zijn we professioneel of prutsers ?

@bert_ 

@Bjarne 

@Lieselot91 

@Suzy 

 

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Hallo, @FAD  Onze collega's zijn hier mee bezig. We verwachten snel een antwoord. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes