Beantwoorden
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Release TV box is officieel!

Volgens hln.be is de nieuwe tv-box officieel uitgebracht.

 

https://www.hln.be/geld/consument/telenet-lanceert-decoder-met-stembediening-en-integratie-netflix-e...

 

---------------------------------

 

Ik ben net nieuwe klant, maar zit nu met een digicorder. Dus hoe geraak ik aan de nieuwe tv-box zonder €35 neer te moeten tellen ervoor?

 

Bedankt!

 

 

0 Likes
40 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Release TV box is officieel!

@a167314 waarom een app voor HBO, als je play more hebt dan kan je de aangeboden HBO series kijken op je telenet box, telenet heeft een overeenkomst met HBO voor series die in belgie beschikbaar zijn om te vertonen.

andere apps zullen met de tijd er ook wel opkomen, het staat nog in zijn kinderschoenen bij telenet.

laat ze eerst alle bugs eruit halen voor ze andere dingen toevoegen.

je vergeet dat telenet ook voor die apps moet betalen om ze aan te bieden op de box (licentie).

vraag is welke app de belangrijkste zijn dat door veel belgen word gebruikt, denk dat netflix en youtube al de grootste zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Release TV box is officieel!

Tijdens de installatie van de TV Box werd er mij al gezegd half oktober dat het app-gedeelte inderdaad in de toekomst nog zal uitbreiden met andere streamingdiensten. Ik verwacht dus ook een app kort na de lancering van Disney+, aangezien die ook wel populair zal zijn in België.

0 Likes
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Release TV box is officieel!

Ook zeer tevreden met de nieuwe box.  
Ik mis enkel de teletekst-ondertiteling (zonder zwarte balken) bij bekijken opgenomen programma's.

Ik hoop ook op extra apps in de toekomst : VRT NU, VTM, Apple TV, Disney en andere.

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Release TV box is officieel!

@Master-Magic en Netflix en YouTube staat bij elke smart tv ook geinstalleerd en de Officiel versie met Ultra HD4 K en digitaal Dolby Plus geluid en geen 1080i en gewone Dolby zoals in de box

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Release TV box is officieel!

Ik vroeg me af als je nog maar pas klant bent en je hebt een digicorder gekregen, maar op de formulieren staat er TV-box of je dan ook €35 moet geven of deze gewoon gratis kan gaan omruilen?

0 Likes
PascalSP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! Leesclubje starten?

Release TV box is officieel!

Hallo,

 

Wat gebeurt er met de opnames die zijn bewaard op de oude digicorder? Het zou getuigen van wel zeer weinig klantgerichtheid en klantenwaardering mocht het antwoord zijn dat wij allen in Vlaanderen er maar moeten vanuit gaan dat we deze simpelweg kwijt zijn anno 2019, niet?

Tags (2)
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Release TV box is officieel!

@PascalSP 
Als je digicorder kapot geraakt, ben je ook al je opnames kwijt.
Met de Tv-Box haal je een nieuw systeem in huis. 
Je kan moeilijk verwachten dat men je opnames op één of andere manier in je cloud gaan plaatsen.
Niemand verplicht je om de Tv-Box in huis te halen.
Er zit niets anders op dan al je opnames te bekijken.

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Release TV box is officieel!

Moet ook €35 betalen om TV-box te krijgen nadat ze gezegd hadden dat ik die gewoon kon omruilen als nieuwe klant.

 

Op factuur staat er wel TV-box!!! 

0 Likes
PascalSP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! Leesclubje starten?

Release TV box is officieel!

@Bolletje: Jij vindt blijkbaar dat men dat niet mag verwachten, ik alleszins wel en geloof me velen met mij. Nog nooit van data migratie gehoord? Mocht ‘the cloud’ in elk bedrijf vanaf scratch opnieuw dienen te worden opgebouwd, de economie zou een serieuze dip kennen, geloof me vrij. Het volstaat dat telenet ons ons eigen stukje cloud nu al ter beschikking stelt en toestaan dat we (delen van) een opname hierheen verplaatsen. Ook nooit begrepen waarom je een opgenomen opname niet kan knippen noch inkorten (trim A-B) om zo extra schijfruimte te bekomen...

0 Likes
PascalSP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! Leesclubje starten?

Release TV box is officieel!

@Suzy: Wat gebeurt er met de opnames die zijn bewaard op de oude digicorder? Het zou getuigen van wel zeer weinig klantgerichtheid en klantenwaardering mocht het antwoord zijn dat wij allen in Vlaanderen er maar moeten vanuit gaan dat we deze simpelweg kwijt zijn anno 2019, niet? 

Het volstaat dat telenet ons ons eigen stukje cloud nu al ter beschikking stelt en toestaan dat we (delen van) een opname hierheen verplaatsen. Ook nooit begrepen waarom je een opgenomen opname niet kan knippen noch inkorten (trim A-B) om zo extra schijfruimte te bekomen...

 

Dank voor uw reactie....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Release TV box is officieel!

@PascalSP, het werd op De Netweters al enkele malen bevestigd door verschillende leden en bestaande testers. Als je de overstap maakt van een digicorder naar een TV-box ben je jouw opnames kwijt. 

 

Hier staat dit bevestigd in een artikel op de Telenet klantenservice (onder goed om te weten). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes