Beantwoorden
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Hallo

 

Nog mensen die merken dat bepaalde opnames gewoon niet meer gebeuren?

bv vanavond “topdokters: corona”. Gisteren speciaal ingesteld, nu blijkbaar gewoon niet opgenomen...

Int verleden ook al wel eens gemerkt dat ie serieopnames ineens niet meer uitvoert...

Enorm vervelend bij echte series...

 

mvg,

 

Jan

Tags (1)
0 Likes
13 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

@Jan14  gebruik je de tv box of een decoder ? Je kan altijd eens proberen deze uit en terug aan te zetten en zien of je de opnames opnieuw kan inplannen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

@patrick37 tv box. De meeste opnames lukken wel, maar het is wel schering en inslag dat er bepaalde opnames ontbreken. Wrs wordt er te hard gesteund op de tv gids van de zenders, die laattijdig doorgevoerd worden. Vanuit dat perspectief, mis ik op de tv box een functie om gewoon op te nemen met start- en einduur in bepaalde gevallen. 

 

mvg,

 

Jan

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

@Jan14  in dat geval wel ja dat klopt dan zou het handig zijn om je opname tijd ervoor en erna te kunnen regelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Ik neem de laatste tijd meer en meer series op om die daarna te bingewatchen. Zo deze week gekeken naar "Over Water". Bij de opnames ontbrak aflevering 8. Idem bij de serie "FBI", daar ontbreekt aflevering 19. Gelukkig niet rampzalig want "Over Water" zit in de TV-theek en "FBI" is géén vervolgverhaal maar allemaal los van elkaar staande verhalen. Maar het zou toch niet mogen dat je de digicorder instelt op "serie opnemen" en dat hij dan afleveringen overschiet.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box


@Jan14  schreef:

@patrick37 tv box. De meeste opnames lukken wel, maar het is wel schering en inslag dat er bepaalde opnames ontbreken. Wrs wordt er te hard gesteund op de tv gids van de zenders, die laattijdig doorgevoerd worden. Vanuit dat perspectief, mis ik op de tv box een functie om gewoon op te nemen met start- en einduur in bepaalde gevallen. 

 

mvg,

 

Jan


 

 

@Jan14 

Plan je deze opnames op de tv-box of via de app of de site?

De gids in de app en site wijken wel eens af van de box en het is blijkbaar de box die gevolgd wordt. Was er voor de gemiste opnames een verschil in de gidsen?

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box



@Jan14 

Plan je deze opnames op de tv-box of via de app of de site?

De gids in de app en site wijken wel eens af van de box en het is blijkbaar de box die gevolgd wordt. Was er voor de gemiste opnames een verschil in de gidsen?

 

 


@louishufk Via tv box. Geen idee of er verschil was in tv gidsen op dat moment.

 

@Stadhuis2 Is idd enorm vervelend om een bepaalde aflevering van een serie te missen. TV theek is voor mij geen optie (geen play (more)). In het verleden heeft telenet hier al eens het teleurstellende antwoord gegeven dat elke zender tegenwoordig de programma's online zet op hun website en dat zij dit supporteren omdat zij internet voorzien. Droevig om hiernaar te moeten verwijzen als oplossing voor hun eigen falen vind ik persoonlijk... 

0 Likes
KefRef69
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Wordt dit probleem niet doorgegeven aan de technische dienst? Kan toch niet dat men dit probleem laat liggen?

0 Likes
Michael-Dom
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Zelfde probleem vanavond alloo en Chicago fire niet opgenomen. Als je kijkt in tv gids rood open bolletje, opname gepland maar niet uitgevoerd.

 

We betalen voor terugkijk tv maar werkt niet op VTM omdat je de reclames niet kan doorspoelen en je dan nog 15min van vorig programma moer bekijken, maar dat is een ander probleem.

0 Likes
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

@Michael-Dom Blij dat je dit voorbeeld opbrengt. Bij mij ontbreken deze serieopnames ook. Ik zie hier ook groeiend aantal mensen die dit ervaren. 

 

Ik heb dit eerder deze week gemeld bij telenet en ze waren blijkbaar nog niet echt op de hoogte van een algemeen probleem. Bij mij zijn de problemen wel begonnen sinds iedereen "inzijnkot" zit. Misschien kan het systeem het niet behappen nu iedereen niks anders te doen heeft dan TV-kijken en (extra) opnames plannen 🙂

 

@Suzy Kan je dit escaleren aub? 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Ik zou willen aanraden dat iedereen die deze problemen heeft dit aan Telenet meldt.

Je kan dit doen via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

 

Als een enkeling dit meldt gaan ze dit zien als een individueel issue, als er meerdere mensen dit melden zullen ze eerder geneigd zijn dit verder te onderzoeken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Ik heb het eens doorgegeven inclusief de gegeven voorbeelden. Moest je nog recentere voorbeelden tegenkomen, is het erg belangrijk dat ik volgende informatie heb:

 

  • Naam
  • Datum (tijd + uur)
  • Zender

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box


@Suzy  schreef:

Ik heb het eens doorgegeven inclusief de gegeven voorbeelden. Moest je nog recentere voorbeelden tegenkomen, is het erg belangrijk dat ik volgende informatie heb:

 

  • Naam
  • Datum (tijd + uur)
  • Zender

@Suzy De eerste aflevering van het tweede seizoen van The Rookie, vorige week zondag 29 maart 20.35 uur op VIJF. De tweede aflevering die aansluitend werd uitgezonden werd wel opgenomen...

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

(Serie)opnames die plots mislukken op TV-box

Het doet me plezier dat er nu plots toch nog mensen zijn met dat probleem.Heb dit al een hele tijd en de enige uitleg die Telenet kon geven is dat het een internet gerelateerd probleem is.De tv box zou kortstondig geen internet krijgen op het moment van opname.De schuld hiervoor zou echt wel aan de installatie thuis liggen.Ofschoon het bij mij al even geleden is nu(hout vasthouden) blijkt het probleem nu wel ernstig genomen te worden.

0 Likes