TV-app melding "Geen verbinding"
Vooraf excuses indien dit een tweede keer op het forum verschijnt maar ik ben niet zeker of het de eerste keer is gelukt: het gaat dus over een probleem met de TV-app (en telenet.tv) op iOS toestellen. Wanneer ik probeer TV te kijken via iPad moet ik eerst aanmelden (wat al ongebruikelijk is) en dat lukt niet want er komt een foutmelding: “Geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later te proberen”. Bij een zeldzaam contact met de “klantendienst” (015666666 al sinds vorige week permanent overbelast/onbereikbaar) vernam ik dat er een compatibiliteitsprobleem is met “Apple toestellen”. Er wordt (hopelijk) aangewerkt…? Vermits mijn download snelheid bij wijlen afzakt tot ca 30 Mb/s en dan na een tijdje terug naar 140 is dat misschien een teken dat ze er bij telenet “mee bezig zijn”. Zijn er nog gelijkaardige gevallen gekend bij de Netweters?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV-app melding
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
TV-app