24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vooraf excuses indien dit een tweede keer op het forum verschijnt maar ik ben niet zeker of het de eerste keer is gelukt: het gaat dus over een probleem met de TV-app (en telenet.tv) op iOS toestellen. Wanneer ik probeer TV te kijken via iPad moet ik eerst aanmelden (wat al ongebruikelijk is) en dat lukt niet want er komt een foutmelding: “Geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later te proberen”. Bij een zeldzaam contact met de “klantendienst” (015666666 al sinds vorige week permanent overbelast/onbereikbaar) vernam ik dat er een compatibiliteitsprobleem is met “Apple toestellen”. Er wordt (hopelijk) aangewerkt…? Vermits mijn download snelheid bij wijlen afzakt tot ca 30 Mb/s en dan na een tijdje terug naar 140 is dat misschien een teken dat ze er bij telenet “mee bezig zijn”. Zijn er nog gelijkaardige gevallen gekend bij de Netweters?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV-app melding
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de melding/bevestiging dat het een algemeen probleem is met Apple toestellen. Maar toch nog een bijkomende vraag: Al sinds maanden gebeurt het af en toe dat, bij het gebruik van de TV-App op iPad, gevraagd wordt om aan te melden. Ik elk van die gevallen was er een substantiële terugval van de downloadsnelheid waar te nemen en kon het probleem geremedieerd worden door de modem uit te schakelen en terug op te starten. Ik heb inmiddels alle verdachte storende elementen geëlimineerd en gisteren nog was er alweer een plotse terugval van 148 Mb/s naar 38 Mb/s (en kort daarop vanzelf terug). Zie jij een verband tussen het ene (TV-App probleem) en het andere (terugval van wifi downloadsnelheid)?
Btw: “klassiekers” al eens geprobeerd maar geen soelaas, erger nog: ik kan de TV-App niet meer terug installeren op mijn iPad(9 gen) vanuit telenet.tv (want app niet meer beschikbaar in AppStore). Ik wacht dus af.
Ik heb al een paar weken de app Telenet TV, op mijn 2 iPads staan.
Ik krijg steeds deze melding, als ik de inlog gegevens invul en klik op aanmelden.
Geen verbinding.
Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer later opnieuw.
Ik heb de app al verwijderd, mijn toestellen opnieuw herstart, de app opnieuw geïnstalleerd. Maar ik kan nog steeds niet aanmelden.
Het is een iPad 2017 en een iPad Air2022 Op beiden met iOS 16.2 .mijn iPhone werkt de app wel gewoon goed daar was aanmelden geen probleem.
Re: uw antwoord “heeft te maken met privé doorgeven” (private relay). Bij mij staat die aan. Ligt daar het probleem? Ik gebruik ook vaak VPN, vooral wanneer ik de TV-App buiten Europa wil gebruiken (maar dat was in het verleden de enige oplossing om toegang te krijgen).
graag jouw mening
Groetjes, F
Het probleem ligt daaraan ja, net weer een topic over gepost en @Lieselot91 gaf al aan dat het een algemeen gekend probleem is waar ze aan werken.
Na 3 weken en met alle hulp van de helpdesk kan mij nog steeds niet aanmelden op Telenet TV app, dit vanwege achterliggende problemen ? mijn toestellen zijn bij hun nog niet aangemeld.
Het ging er vroeger wel iets anders aan toe bij Telenet.
Heb nu eindelijk een dossier nummer gekregen en wat nu ?
Afwachten,jij bent niet de enige met dit probleem.Wij kunnen je ook niet verder helpen.
Problemen liggen bij Telenet.Ze werken er aan.
Bij andere providers is het soms nog triestiger gesteld.
Dagen zonder internet.
Join the club .
Het probleem lijkt (op zijn minst) onder controle bij Telenet. De app reageert terug normaal. Maar waar ik (en veel anderen) zich ergeren is dat Telenet hierover geen bericht plaatst op hun website om hun klanten gerust testellen dat het a) een algemeen probleem is, b) te maken heeft met een nieuwe privacy instelmogelijkheid voor Apple toestellen en c) dat er aan gewerkt wordt.