Beantwoorden
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Telenet Netflix app

Sinds enkele dagen heb ik een probleem met de Netflix app op mijn TV-box.

Na het starten blijft het cirkeltje onder het Netflix-logo een tijdje draaien en volg er de foutcode UI-800-3.

Heb reeds volgende ondernomen: Reset Telenet Router, Reset eigen Router, Reset TV-box.

Met mijn Netflix account is alles OK. Kan Netflix wel gebruiken via mijn telefoon en een chromecast en oon via mijn Nvidea streamer.

Dus duidelijk een probleem bij Telenet.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

0 Likes
24 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Netflix app

vrees dat dit deels te maken heeft met het netwerk die meer belast word door de corona periode en deels problemen thuis met het netwerk, via wifi word al maanden afgeraden door wegvallen van internet connectie, via utp kabel word meer aangeraden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StevieB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet Netflix app

Hoe kom je aan die update? Hier steeds zelfde probleem van netflix app, steeds frequenter

0 Likes
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Telenet Netflix app

Wanneer wordt dit onder de loep genomen? Workaround is geen oplossing. Praktisch 4 keer per week moet ik de box herstarten, om naar Netflix te kunnen kijken.  Pushen om over te stappen naar Play zeker....?! En dit is al van voor de corona lockdown.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet Netflix app


@DarkSins  schreef:

Wanneer wordt dit onder de loep genomen? Workaround is geen oplossing. Praktisch 4 keer per week moet ik de box herstarten, om naar Netflix te kunnen kijken.  Pushen om over te stappen naar Play zeker....?! En dit is al van voor de corona lockdown.


Raar, hier zijn er amper problemen met de Netflix-app. Misschien toch eerder een probleem bij uw decoder.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Netflix app

Heb zelf ook geen problemen met Netflix en dat staat bijna elke dag wel op. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet Netflix app

@DarkSins ben je toevallig ergens anders ook ingelogd op Netflix met hetzelfde account ?????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Telenet Netflix app

Nee, en dan nog zou het niet mogen (denk ik). Als ik op mijn ps4 kijk, kan mijn vrouw perfect op laptop kijken.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet Netflix app

 Ik gebruik Netflix via de tvbox enkele keren per week en heb ook geen enkel probleem.

 

@StevieB  @DarkSins   De Tvbox als eens gereset naar fabrieksinstellingen? Wat je ook kan proberen is eens uitoggen bij de Netflix app op de box.

 

Helpt dat niet, dan neem je beter contact op met de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.  Misschien kan een omruiling helpen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Netflix app

@DarkSins  ik vermoed dat het een individueel probleem is. Want zoals je leest in de reacties hebben wij er geen problemen mee. Beste eens doen wat @Wheng  je aangeboden heeft als eventuele oplossing. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RitaBee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telenet Netflix app

Wij hebben Playmore, en dat maakt niks uit. Altijd problemen met Netflix, al tig keer voor gebeld. Ik ben benieuwd wanneer dat eindelijk eens naar behoren gaat werken want ik word dat continu herstarten van de tvbox aardig beu....

0 Likes