Beantwoorden
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Complimentendag Alles op zijn plek!

Telenet TV-app en telenettv.be

Ik las ergens dat de Yelo Play niet meer werkt in combinatie met de nieuwe TV-box maar dat er binnenkort een nieuwe app 'Telenet TV-app' beschikbaar zal zijn. Heeft iemand soms als ergens gevonden wanneer deze beschikbaar wordt voor de testers? 

0 Likes
36 reacties
MarioD
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Telenet TV-app en telenettv.be

Hallo @Stijn4,

Het klopt dat yelo tv niet meer werkt met de nieuwe tv box en het klopt ook dat er een nieuwe app uitkomt . De nieuwe app is al onder de eerste testers (de eerste klanten die de TV box geïnstalleerd hebben) verdeeld. Je kan deze nog niet downloaden voorlopig . Dus nog even geduld  , zoals ik 😉

Tln R.tech.
MarioD
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Telenet TV-app en telenettv.be

 
Tln R.tech.
MarcWim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

Telenet TV-app en telenettv.be

Bij mij Is een nieuwe tv-box geïnstalleerd om te testen maar heb geen nieuwe tv-app ter beschikking. Dus geen tv op mijn ipad. Ik twijfel zelfs aan dat een van de testers de nieuwe app al zou hebben!

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app en telenettv.be

de eerste groep testers van in juli hebben die al om te testen en te melden of er bugs in zitten enz.

van denk tegen december dat de rest hem ook zal kunnen testen.

beetje afwachten tot er melding word gemaakt dat anders testers die ook kunnen testen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Complimentendag Alles op zijn plek!

Telenet TV-app en telenettv.be

Vind wel dat Telenet duidelijker mag aangeven dat je helemaal geen gebruik meer kan maken van de Yelo-app. 

Telenet geeft momenteel volgende boodschap: "De Yelo Play-app is niet compatibel met de nieuwe TV-box. Er zal wel binnenkort een gloednieuwe app beschikbaar zijn waarmee je op al je schermen en in de hele EU tv kan kijken. We contacteren je van zodra deze er is.".

 

Hieruit had ik persoonlijk begrepen dat het niet meer mogelijk ging zijn om opnames te plannen in je app of naar je opnames te kijken. Ik had niet echt verwacht dat live tv-kijken of terugkijk-tv ook niet meer ging werken.

Hierdoor is het dus  niet meer mogelijk om in een ruimte waar geen tv staat of onderweg even iets te bekijken! Zorgt voor heel wat frustratie in het hele gezin 😞 want iedereen ondervindt hier momenteel hinder van.

Daarbij is het dan ook totaal niet duidelijk hoelang deze situatie zal duren! 

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet TV-app en telenettv.be

Ik heb wel al een een mail van Telenet gekregen: Enquete over de nieuwe TV-app????

Maar de link naar deze nieuwe TV-app heb ik nog niet ontvangen

Komaan Telenet

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-app en telenettv.be

@LucDB, zoals ik je reeds vertelde heb je waarschijnlijk de mail die Telenet je initieel heeft gestuurd gemist. Erna heb ik je gevraagd om je gegevens in te vullen in een formulier. Je hebt dit gedaan, nu is het even afwachten totdat je de download link krijgt. 

Het feit dat je al een enquête hebt gehad, is natuurlijk niet logisch. Dat geef ik zeker door! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Complimentendag Alles op zijn plek!

Telenet TV-app en telenettv.be

@Suzy En is er al meer duidelijkheid wanneer de andere testers die nog geen enkele mail hierover ontvangen hebben zouden kunnen overschakelen naar de nieuwe app? 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-app en telenettv.be

@Stijn4, wanneer de TV-app voor alle TV-box klanten beschikbaar komt, is nog niet geweten. Zodra dit geweten is, zal je hier zeker communicatie over ontvangen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Telenet TV-app en telenettv.be

Bedankt Suzy

 

Groetjes,

Luc

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app en telenettv.be

Foei Telenet... GEEN public beta?

 

Ik heb de link voor de beta in handen: https://play.google.com/apps/testing/be.telenet.yelo

 

JA, ik doe zelfstudie informatica. Ik weet wa'k doe... Maar de beta niet voor alle klanten en de reclame campagne voor 'telenettv' al uitzenden? Schande! 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-app en telenettv.be

@Ex-Netweter, Telenet TV is de nieuwe naam voor "digitale TV van Telenet". Dit heeft niet alleen met de nieuwe TV-box of nieuwe TV-app te maken. Daarom dat die campagnes dus al aan iedereen getoond worden. 

 

Maar het klopt dat de nieuwe TV-app momenteel nog niet publiek beschikbaar is in de stores. Momenteel wordt de nieuwe TV-app getest door een kleine groep klanten, binnenkort (datum nog ongekend) zal hij beschikbaar komen voor alle TV-box klanten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Goossens
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Handje vol! Netjes!

Telenet TV-app en telenettv.be

Ik heb de nieuwe tv ap al enkele weken nu , werkt prima 👌🏻Ik hoop dat ze nu snel met de website komen zodat ik terug tv kan zien in bad op mijn mac mini 😝

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet TV-app en telenettv.be

Denk dat de site snel zal volgen, want sinds een paar dagen krijg je geen melding meer dat de pagina niet beschikbaar is maar een aanmeldscherm waar je voorlopig nog niet kan aanmelden met je gegevens. Dus ze zijn er mee bezig. 😉