Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
dannyro
Professional Meerweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet TV-app laatste dagen traag.

De laatste dagen is de TV app zo traag. Nog mensen last van?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: TV App

32 reacties
El
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Ik heb een Philips smart TV 43PUS8505, gekocht in oktober 2020. Sinds kort werkt de Telenet TV app niet meer op mijn TV. Heb die al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit brengt geen beterschap. Op mijn tablet en smartphone werkt de app nog wel, is er iemand die dit probleem kent en eventueel een oplossing?

ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) WOW!

Voor de webversie is er ondertussen een update gebeurd waarbij de traagheid en foutmeldingen opgelost zijn geworden. Als er nog issues zijn, vragen we om de pagina te vernieuwen of cache & cookies te verwijderen. Als er dan nog issues voorkomen, mag je dit hier melden wat je ervaart via welk type webbrowser. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Hoi @ChristofM 

Ik ervaar nog steeds een zeer aarzelende en trage opstart op de pc hoor. Browser is FireFox. 

Het zwarte scherm met links de keuze-iconen staat er relatief snel, maar het hoofdscherm zelf blijft zeer lang een draaiende witte cirkel tonen. Eigenlijk vreemd, want tot gisteren ging het beter ...

EDIT: eens opgestart werkt alles wel vrij normaal.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.