42183
netweters
|
18606
gesprekken
|
20099
vragen
|
Hallo,
Misschien een domme vraag, maar is tv-kijken via de telenet tv-app ook mogelijk zonder decoder ?
Alvast bedankt.
We kunnen dit welles-nietes spelletje oneindig verder zetten ... tot iemand toegeeft
@Master-Magic heeft echter ONGELIJK
Als je een digibox/digicorder hebt met modem, heb je natuurlijk wel interactiviteit, zelfs zonder internet van Telenet.
Dat @Master-Magic blijft beweren dat je de Telenet TV-App kan gebruiken, zonder internet van Telenet, is waarschijnlijk gebaseerd op zijn eigen situatie (vroeger Telenet internet gehad?) maar niet officieel ondersteund door Telenet.
Bedankt iedereen.
Ik zal mijn vraag even anders stellen : wat kan il wél met een tv-box dat ik niet kan met het abonnement Telenet TV-Flow ?
Alvast bedankt.
Met een TV-Box heb je
Met een smart TV heb je die Apps op de TV-Box niet echt nodig, gezien deze ook op uw Smart TV zitten.
Het voornaamste verschil is volgens mij dus het aantal zenders.
Volgens mij is een kabelabonnement nu het compact signaal en dat is jaarlijks betaalbaar. Met tv met een kaartje ben je digitale kijker en dat is maandelijks betaalbaar. Als je digitale kijker wordt en je hebt nog geen digitale diensten van Telenet betaal je eenmalig 50 euro voor aansluiting aan de digitale diensten. @Moderator kan dia alles al dan niet geheel of gedeeltelijk bevestigd worden?
Master-Magic heeft gelijk je heb geen internet nodig op tv kaartje ,digibox of digicorder
De tv app werkt ook internet aansluiting op deze toestellen
Enkel als je de zakken op de digicorder wil zien die je opgenomen hebt moet de box aan internet gekoppeld worden
En bij een extra play sport abo heb je alleen beeld op 1 tv app en de andere 3 tv app zijn zwart
De 50 euro voor aansluiting is er altijd bij de 1 ste keer dan niet meer
Ook bij kooptoestel of huurtoestel wordt het aangerekend
@WG94 schreef:
Telenet geeft nogsteeds aan dat het niet kan: Wat is TV met een kaartje? (zie onderaan) Tenzij @Moderator dit kan tegenspreken.
@WG94 @janne_man Dit is inderdaad correct. Je kan geen TV-app gebruiken met enkel een CI+ module. Je kan dan wel internet bijvoegen als abonnement, dan is dit wel mogelijk om de TV-app te gebruiken.