24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
De VRT nu App loopt regelmatig vast op mijn tv box. Het enige wat ik dan kan doen is de tv box rebooten. Is dit een Telenet-of een box fout?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Of een VRT fout 🙂
Nog niet voorgehad,
Vrt app is hier nochtans de meest gebruikte app op de tv box tegenwoordig.
Enkel de beeldkwaliteit kan soms beter, maar herinnerd je er dan ook aan dat je naar oude programma's kijkt.
Je bent niet de enige, bij mij loopt dit ook regelmatig vast. Met Netflix en Youtube heb ik dat probleem niet. Regelmatig krijg ik de melding "Sorry, de app start niet op" en de foutcode is CS2400. Ik ervaar ook veel haperingen.
Dan ga ik mss best de tv box omruilen!
Helaas zijn we op de hoogte van de issues met de VRT Nu app op de Telenet TV-box. Ik kan je verzekeren dat onze collega's er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Het is zeker en vast niet nodig om je Telenet TV-box in te wisselen! Nog even volhouden, zou ik zeggen.
Toch even melden dat we deze week 2 keer onze tv box hebben moeten resetten en dat de app zelf regelmatig nog een foutmelding geeft.
We hebben deze problemen alleen maar als we de app vrt nu gebruiken. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
vreemd dat dit als "opgelost" wordt beschouwd.
de VRT app is meer een VRT.nu en dan eens app.
beelden haperen om de zoveel seconden en app start niet altijd op
youtube prime werken zonder enige fout.
op tablet en PC werkt de app zonder fout
heb tv box V2, SW4.37
oplossing in de maak??
Ik heb net de digibox geïnstalleerd.
VRT.NU werkte reeds een jaar perfect via 2 verschillende chromoecasts. Waaronder de Chromecast remote.
Via de digibox is de VRT.NU app non stop schokkend beeld.
Een teleurstelling.
@FilipVan schreef:Ik heb net de digibox geïnstalleerd.
VRT.NU werkte reeds een jaar perfect via 2 verschillende chromoecasts. Waaronder de Chromecast remote.
Via de digibox is de VRT.NU app non stop schokkend beeld.Een teleurstelling.
Vermoedelijk heb je het over de TV-box want een digibox is iets héél anders:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/
Dag @Wimme46,
Begin deze maand is er een update geweest van de VRT Nu app. In deze update is er gewerkt geweest rond de kwaliteit van de streaming. Deze zou nu een heel stuk beter moeten zijn.
Het probleem rond "app start niet" of de app crashes zal later opgelost worden.
helaas geen significante verbetering, haperingen nog steeds aanwezig.