24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
@Ex-Netweter
Hoe komt het dat bepaalde VTM series al sinds gisteren beschikbaar zijn om te bekijken via Digibox en niet via TV-box aub ?
Dat is nu al een maand dat ik schrijf dat er verschillende problemen zijn, en telkens zijn de klanten met een tv-box benadeeld.
Wanneer komt dat aub in orde ?
Of moeten wij onze tv-box terug gaan inruilen voor een digibox ?
AUB test zo'n zaken toch uit voordat jullie dat op de markt gooien zeg.
Jullie oogsten nu enkel gefrustreerde klanten !
Geweldig dat je dat doorgeeft, maar wanneer wordt hier daadwerkelijk iets aan gedaan aub ?
Het is elke week wel iets !
De serie waarvan ik weet dat er elke week wel iets foutloopt, of dat het nu de korte inhouden zijn in de tv-gids, of de afleveringen van volgende week in de TV-theek is Lisa.
Deze afleveringen staan reeds sinds gisterenavond op de diggibox, maar nog steeds niet op de tv-box.
Dit is niet serieus !
Volgens wat ik weet & lees werkt een digibox gewoon niet samen met een TV Box !?
@ErwinK schreef:Volgens wat ik weet & lees werkt een digibox gewoon niet samen met een TV Box !?
Jij gaat ervan uit dat beide toestellen bij hem thuis staan. Maar is dat ook zo? Hij kan evengoed refereren naar een vriend of familie die nog een digicorder of -box hebben
Exact ja !
wij hebben geen 2 verschillende toestellen ...
dat kan goed zijn, wij hebben geen 2 verschillende toestellen.
was eigenlijk ook mijn punt niet ...
maar ... het wordt nog beter in de tv-theek van de tv-box ... andere seizoenen zijn nu ook weg uit Lisa en er resten nog enkel 13 afleveringen uit seizoen 1 en 3
ter info : we zitten momenteel aan seizoen 4 ...
Man, wat ben ik blij met die tv-box ... die gaat hier binnenkort gewoon buitenvliegen denk ik ... samen met Telenet want voor dergelijke service betaal ik maandelijks geen
200 euros meer ... Echt waar jongens !
Los dit defig op ipv constant te klungelen !
Telenet is niet eigenaar van lisa vtm wel als de overeenkomst voor aantal afleveringen is dan stopt het kan telenet niets aan doen
Ze kunnen altijd onderhandelen maar vtm heeft zijn eigen app en lokt klanten naar hun eigen app en ze spelen het natuurlijk slim
die 200 euro zal niet voor tv apparatuur zijn en tv abo streaming diensten zijn niet van telenet die moet je er niet mee tellen
seizoen 1 en 3 zie ik op de foto als hij niet wil betalen kan hij altijd de vtm go app installeren daar zal de rest wel op staan
veel mensen denken dat ze alles kunnen zien met de tv box tegen klein bedrag dat is dus niet zo weet niet waar dat deze info van komt
is niet de eerste keer dat dit hoor wordt er ergens verkeerde info gegeven
telenet is wel eigenaar én van de digibox én van de tvbox, en die lopen niet gelijk, dus niks met vtm te maken
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wil betalen hé, het zijn net de betalende afleveringen waarvan ik me afvraag wanneer ze beschikbaar zijn