Beantwoorden
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

@mod20 

@Suzy 

Hoe komt het dat bepaalde VTM series al sinds gisteren beschikbaar zijn om te bekijken via Digibox en niet via TV-box aub ?

Dat is nu al een maand dat ik schrijf dat er verschillende problemen zijn, en telkens zijn de klanten met een tv-box benadeeld.

Wanneer komt dat aub in orde ?

Of moeten wij onze tv-box terug gaan inruilen voor een digibox ?

AUB test zo'n zaken toch uit voordat jullie dat op de markt gooien zeg.

Jullie oogsten nu enkel gefrustreerde klanten !

Tags (1)
0 Likes
13 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

Hallo @FAD Er kan mogelijk een vertraging zijn op de aanpassing hiervan. Goed dat je dit aangeeft! Voor een soortgelijk incident, heb ik dit reeds doorgegeven.

Welke series mis je nu vooral? 

 

Gr

Bert 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

@bert_ 

Geweldig dat je dat doorgeeft, maar wanneer wordt hier daadwerkelijk iets aan gedaan aub ?

Het is elke week wel iets !

De serie waarvan ik weet dat er elke week wel iets foutloopt, of dat het nu de korte inhouden zijn in de tv-gids, of de afleveringen van volgende week in de TV-theek is Lisa.

Deze afleveringen staan reeds sinds gisterenavond op de diggibox, maar nog steeds niet op de tv-box.

Dit is niet serieus !

0 Likes
ErwinK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

Volgens wat ik weet & lees werkt een digibox gewoon niet samen met een TV Box !?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box


@ErwinK  schreef:

Volgens wat ik weet & lees werkt een digibox gewoon niet samen met een TV Box !?


Jij gaat ervan uit dat beide toestellen bij hem thuis staan. Maar is dat ook zo? Hij kan evengoed refereren naar een vriend of familie die nog een digicorder of -box hebben


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

Exact ja !

wij hebben geen 2 verschillende toestellen ...

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

dat kan goed zijn, wij hebben geen 2 verschillende toestellen.

was eigenlijk ook mijn punt niet ...

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

maar ... het wordt nog beter in de tv-theek van de tv-box ... andere seizoenen zijn nu ook weg uit Lisa en er resten nog enkel 13 afleveringen uit seizoen 1 en 3

ter info : we zitten momenteel aan seizoen 4 ...

Man, wat ben ik blij met die tv-box ... die gaat hier binnenkort gewoon buitenvliegen denk ik ... samen met Telenet want voor dergelijke service betaal ik maandelijks geen 

 200 euros meer ... Echt waar jongens ! 

Los dit defig op ipv constant te klungelen !

@bert_ 

@Suzy 

FAD_1-1663370922992.png

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

Telenet is niet eigenaar van lisa vtm wel als de overeenkomst voor aantal afleveringen is dan  stopt het kan telenet niets aan doen

Ze kunnen altijd onderhandelen maar vtm heeft zijn eigen app en lokt klanten naar hun eigen app en ze spelen het  natuurlijk slim

die 200 euro zal niet voor tv apparatuur zijn en tv abo  streaming diensten zijn niet van telenet die moet je er niet mee tellen 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

@luc55 

Zoals je op m’n foto kon zien staan ze er degelijk wel allemaal op, maar enkel die van de laatste 7 dagen zijn gratis, de rest tegen betaling.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

seizoen 1 en 3 zie ik op de foto  als hij  niet wil betalen kan hij altijd de vtm go app installeren daar zal de rest wel op staan

veel mensen denken dat ze alles kunnen zien met de tv box tegen klein bedrag dat is dus niet zo weet niet waar dat deze info van komt

is niet de eerste keer dat dit hoor wordt er ergens  verkeerde info gegeven

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

A565A4AC-0615-4AAE-A559-DB3110967A1A.jpeg

@luc55 Zoals in vorig topic van @FAD gemeld staan ze er bij mij alle 4 in, enkel die van 7 dagen terug kan je gratis bekijken, de rest tegen betaling.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

telenet is wel eigenaar én van de digibox én van de tvbox, en die lopen niet gelijk, dus niks met vtm te maken

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

VTM series wel beschikbaar op Digibox, niet op TV-Box

Ik heb nooit gezegd dat ik niet wil betalen hé, het zijn net de betalende afleveringen waarvan ik me afvraag wanneer ze beschikbaar zijn

 

0 Likes