Beantwoorden
1willy1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU Verander-je-wachtwoord-dag

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

44.21
 
Eenmalig
 
     
Vergoeding decoder aan restwaarde   € 150.00
   
 
     

Totale eenmalige kost   € 150.00
 
 
 
Stopzetting van uw diensten
 
 
We hebben volgende diensten op xxxxxxxx stopgezet:
  • ONE for 1
  • xx
  • xx
  • Vaste lijn
  • Diensten Toplijn
  • Safesurf
  • Internet
  • Telenet TV Iconic
  • Telenet TV Box
 
 
Meer info? Bekijk je gedetailleerde bevestiging.
 
       
 
Breng je Telenet TV Box zo snel mogelijk terug.
Meer info
 
 
 
Vriendelijke groeten,
Telenet-klantendienst
 
 
 
© Telenet BV | maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België
telenet.be | tel. +32 (0) 15 66 66 66 | KBO/BTW (BE)0473.416.418 | RPR Antwerpen, afd. Mechelen | IBAN BE11 4050 5046 1148

Privacy statement | Algemene voorwaarden
   
 

 

 


Waarom moet die 150€ betaald worden 


Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Waarom

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: persoonlijke informatie verborgen (adres & gsm-nummers & URL naar bevestiging)

Mvg willy
0 Likes
10 reacties
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

Breng je Telenet TV Box zo snel mogelijk terug.

En heb je die al terug gebracht naar 'n  Telenet center of terug opgestuurd naar Telenet Mechelen.

 

Ex-Netweter
 

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

Omdat je een huurdecoder die je reeds langer dan een jaar gehuurd hebt, niet hebt terugbezorgd aan Telenet bij opzegging van de huur.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

Wat je toont is geen rekening (factuur) van Telenet. Je krijgt hier enkel de vermelding dat als je de TV-Box niet terug bezorgt aan Telenet je een vergoeding verschuldigd bent van 150 euro. Doe je de TV-Box tijdig binnen, dan zal je niets aangerekend worden.

WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

Zoals hierboven gezegd, ze rekenen de restwaarde van je decoder aan; het was immers niet je eigendom. Eens je die binnenbrengt in een Telenet winkel of opstuurt krijg je dat bedrag terug (als je het uberhaupt al hebt moeten betalen). Info vind je hier. (Retourlabel voor opsturen kan je vinden onder “Wat met mijn modem”) Persoonlijk zou ik opteren om het zelf binnen te brengen, dan ben je zeker dat het er geraakt.


Off-topic: Kan iemand van het moderatorteam het adres, gsm nummers en de bevestigingslink uit de post halen. Met die link krijg je toegang tot persoonlijke  gegevens van de topicstarter. @Suzy @Bjarne @Lieselot91 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
1willy1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU Verander-je-wachtwoord-dag

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

Met deze is dit opgelost 150€ 

maar ga ik genoeg internet heb voor te stramen  en gsm abonnement 

graag antw aub 

groetjes willy floré

Mvg willy
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

@1willy1 

Hoe bedoel je met "ga ik genoeg internet hebben voor te streamen en gsm abonnement" ?

Je hebt alles opgezegd. Of heb ik iets over hoofd gezien?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?


@WG94  schreef:

....
Off-topic: Kan iemand van het moderatorteam het adres, gsm nummers en de bevestigingslink uit de post halen. Met die link krijg je toegang tot persoonlijke  gegevens van de topicstarter. @Suzy @Bjarne @Lieselot91 


@WG94 bedankt om het te melden! Ik heb het na jullie meldingen onmiddellijk aangepast.

Tip! Zie je als Netweter iets dat niet door de beugel kan of een onderwerp of antwoord waarin er gevoelige informatie staat, dan mag je dit steeds doorgeven via de 'Ongepaste inhoud melden' optie. Deze vind je terug in het menu (onder het pijltje) bij elke post. Op die manier krijgt het moderatie team hier een specifieke melding van, in plaats van de gewone "xx heeft je vermeld op De Netweters". Want we worden best vaak genoemd in threads, waardoor je begrijpt dat we die niet altijd onmiddellijk controleren. Terwijl een melding over ongepaste inhoud steeds zo snel mogelijk wordt nagekeken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

@1willy1 

Klopt het dat je bent overgestapt naar Easy Internet (150GB) en Telenet Mobile 5GB (stond in de bevestiging url die je niet had mogen delen en die Suzy voor je heeft weggehaald).

Met die 150GB kan je gemiddeld 5GB per dag gebruiken. Volgens de informatiepagina van Easy Internet komt dat overeen met 3u per dag streamen in SD beeldkwaliteit; en dan heb je natuurlijk nog niets anders gedaan.

Je kan het een maand proberen, en als je ziet dat je niet toekomt, overstappen naar All Internet.

Wat mobiele data betreft, als je die enkel gebruikt voor email, berichten sturen via apps en surfen (dus niet de hele dag streamen) dan kan dat wel voldoende zijn.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

@WG94 

Dat had ik dus over hoofd gezien dus 🙂 had in tekst gelezen dat er info te vinden was in link, waardoor ik er bewust niet op had geklikt.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

1willy1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU Verander-je-wachtwoord-dag

Waarom €150 betalen als restwaarde vergoeding decoder?

Opgelost dank julie

Mvg willy