24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hoi,
Graag wou ik weten als wanneer men het Play More abonnement heeft kan men dan de Telenet TV app gebruiken om te kijken ?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@WG94 @Korvo ik ga het voor de zekerheid ook eens navragen bij enkele collega's. We komen er sowieso op terug in deze thread zodra we een sluitend antwoord hebben.
Zo ver ik me kan herinneren kon je vroeger effectief gebruik maken van de Yelo Play-app als je enkel een CI+ module had (zonder decoder).
Maar de voorwaarde was wel dat je dan internet van Telenet had.
Zonder internet bij Telenet met enkel een CI+ module was dit voorheen ook niet mogelijk.
Ben eens even in de oudere topics op De Netweters gedoken en vond dit antwoord van Steven-E terug. Het artikel waar hij naar verwijst bestaat wel niet meer, dit zal vernieuwd zijn en herwerkt in een nieuw artikel.
Nee werkt niet, heb dit al zoveel keren probeert.
Ik zou het enorm appreciëren mocht u hier een helder verklaring willen geven waarom het niet werkt.
Dat is een commerciële strategie van Telenet.
Betaal je minder dan 50 euro per maand aan Telenet, dan krijg je geen toegang tot de TV-app.
De bedoeling is dus dat je een duurder abonnement neemt.
Op de Telenet-website staat het zo omschreven:
De Telenet TV-app kan enkel gebruikt worden door klanten die minstens een abonnement voor Telenet internet en Telenet TV hebben.
Heb je internet van Telenet?
Ja. Dan heb toegang tot Telenet TV.
Neen. Dan heb je GEEN toegang tot Telenet TV....
Het is idd een commerciële strategie van Telenet, ik zie geen andere reden.
Het is geen vereisten om Telenet internet te hebben om Telenet TV te hebben, dit heeft de Telenet Helpdesk zelf medegedeeld.
@Korvo schreef:Het is geen vereisten om Telenet internet te hebben om Telenet TV te hebben, dit heeft de Telenet Helpdesk zelf medegedeeld.
Dat is waar maar dan moet moet je TV Iconic of TV Flow hebben van Telenet.
Je moet 1 van deze 3 hebben om Telenet TV te gebruiken. (Iconic, Flow of Internet)
Ik begrijp de verwarring. Telenet spreekt zichzelf tegen op verschillende pagina's op haar website:
In de voorwaarden van Play More staat het volgende:
Kijk op al je schermen:
De Telenet TV-app kan enkel gebruikt worden door klanten die minstens een abonnement voor Telenet internet en Telenet TV hebben. Het aantal schermen waarop men tegelijkertijd Telenet TV kan kijken is beperkt. Voor meer informatie raadpleeg de Klantenservice.
bron: https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-more/
Op de helppagina van de Telenet-klantendienst staat iets anders:
Wat heb je nodig?
- Telenet TV of TV met een kaartje.
- Een internetverbinding in de Europese Unie (wifi of mobiel)
- De Telenet TV-app (via Android of iOS) of de Telenet TV-website.
- Je login om aan te melden en alles opties te kunnen gebruiken. Je blijft aangemeld tot je zelf weer afmeldt of je cookies verwijdert.
- De meest recente software op je toestel of de juiste browser.
Dus op de ene pagina heb je een internetabonnement van Telenet nodig en op de andere pagina kan je via eender welk internetabonnement in de Europese Unie de Telenet TV-app gebruiken.
🙄
Waarom kunnen die van de helpdesk mij dat niet zeggen ?
Bedankt voor de info !
Je moet er maar uit wijs kunnen 😄
Bedankt om het hier uitgebreid neer te zetten.
@Ex-Netweter het basis aanbod met de telenet tv app werkt op elke internet provider, heb je extra zenders via play more dan heb je een internet verbinding nodig van telenet.
😉
Vroeger ging het wel op tv kaartje play more in mijn telenet kon je het selecteren
over het internet wordt niet gesproken dat het van telenet moet zijn zie link
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-more.html
Ik hoor van veel mensen dat er nog veel info niet klopt of niet volledig is en dit is verwarrend
en mensen haken dan af
De informatie klopt inderdaad niet !
Zelfs de mensen van Telenet Helpdesk konden mij niet verwijzen naar de voorwaardes waarom Telenet TV niet werkt bij mij, ze kunnen het gewoon niet activeren omdat ik geen Telenet-Decoder heb.
Ik twijfel zelfs dat ze mij Telenet-TV zomaar kunnen ontzeggen daar ik voor hun service betaal en de voorwaardes zijn hierover niet duidelijk.
Volgende week ga ik een van de Test Aankoop juristen contacteren die mij zeker nog wat nuttige info gaat geven.
Hoe het er nu uit ziet, zal Telenet mij schadevergoeding moeten betalen voor de periode dat ze mij deze service ontzeggen.