Beantwoorden
Bernie--
Freshman Weetjesweter
π-DAY! Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Melding "Veiligheidsanalyse bezig" in Telenet Webmail?

Bernie_0-1745506593868.jpeg

Wat is dit? En hoe geraak ik er vanaf?

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Even geduld, de webpagina wordt geanalyseerd Veilighei

6 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Dat heb je in september al gevraagd hé:  Re: veiligheidsaanpassing in telenetmail ? - De Netweters  

Het is nogsteeds een beveiliging die Telenet in webmail heeft ingebouwd en er is nogsteeds geen gekende manier om dit uit te schakelen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bernie--
Freshman Weetjesweter

Raar dat Telenet zelf er ook geen oplossing voor heeft. Ze horen het in Keulen donderen. Daar moet je dan snel internet voor hebben, om telkens 10 tot 20 seconden te wachten vooraleer er een website opent. 

Janvier123
Experienced Meerweter
Warming up? De volle 100! De vlam zit erin. Topicwurm!

....zegt de persoon die 300 tabs open staan heeft .... god mag weten wat er allemaal op de taakbalk open staat.....🤔

Dan maar klagen dat het 'internet' traag is ...🤣🤣🤣🤣

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Bernie-- 

Je hebt minstens ongeveer veertig webpagina's die open staan. (met dank aan de @Janvier123 om daar de aandacht op te trekken).  Elk afzonderlijk vakje in de bovenste lijn van je afbeelding is een andere tab met een webpagina. Je hebt minstens vier keer een pagina open staan op Google. Klik eens op één van de G's. Dat kan even duren. Als de pagina actief is dan zie je naast de gekleurde G het woord Goolge en daarnaast een X. Klik op de X en deze tab met de webpagina wordt gesloten. Sluit ze eens allemaal. En zorg in de toekomst dat er niet meer zoveel openstaan.

Bernie--
Freshman Weetjesweter

Ik heb alles gesloten, maar dat maakt geen verschil. De melding "Even geduld, de webpagina wordt geanalyseerd" blijft lang zichtbaar voordat een website opent.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Janvier123  schreef:

....zegt de persoon die 300 tabs open staan heeft .... god mag weten wat er allemaal op de taakbalk open staat.....🤔

Dan maar klagen dat het 'internet' traag is ...🤣🤣🤣🤣

1. Off-topic.
  2. Zo veel tabs zijn het niet. Ik heb 2x Fx met verschillende tabs openstaan en Pale Moon. Mijn 'internet' gaat absoluut niet trager.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.